eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet386DX-40 plus nostalgia...Re: 386DX-40 plus nostalgia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 20 Feb 2014 19:23:57 +0100
    From: Jawi <t...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    References: <h...@4...com>
    <ldsu9u$73u$1@opal.futuro.pl>
    <53020735$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldt3ch$jud$1@opal.futuro.pl>
    <4...@4...com>
    <53021d8d$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <53031443$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <20140218092407.0abcc9f5@babcia-workstation>
    <ldvamd$e4n$1@node2.news.atman.pl>
    <20140218112356.17af9399@babcia-workstation>
    <ldvkce$1qj$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ldvkce$1qj$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <5306483d$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.75.239
    X-Trace: 1392920637 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2139 83.21.75.239:23087
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2043
    X-Received-Body-CRC: 1501753320
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1233789
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-18 13:40, RadoslawF pisze:
    > Pierwsze zdechły telefony stacjonarne od tepsy, a to jedyna
    > firma która własne agregaty miała.
    Zdecydowana większość telefonów stacjonarnych padła poprzez zamoczenie
    sieci.
    Wiem to z pewnego źródła, od osób które pracują w rejonach powodziowych.
    Orange nie ma swoich służb technicznych do obsługi sieci. Dał wszystko w
    outsourcing, a tam - hulaj dusza, złącza nie są w większości
    zabezpieczane. U mnie niedaleko domu była awaria, przyjechali połączyli
    na pająka bo to wieczór był i pojechali. Myślałem że wrócą kolejnego
    dnia i zrobią jak trzeba. nie przyjechali, a minęło 2-3 lata.
    A ja mam net z Oranga i się dziwie, że mi na 400m szumi jak cholera.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: