  • Data: 2014-02-24 23:44:32
    Temat: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-17 10:55, Tomasz Holdowanski pisze:
    > Proszę się nie śmiać...
    >
    > Poszukuję płyty głównej z AMD 386DX-40, ośmioma slotami SIMM,
    > najchętniej jeden z ostatnich modeli (niewiele większe od A5),
    > koniecznie sprawną, w rozsądnej cenie. Potrzebna do muzealnego kompa.
    >
    > A jak już jesteśmy w temacie muzealnym, zróbmy z tego wątek
    > nostalgiczny: pierwszy komp (niekoniecznie PC), wymarzone konfiguracje
    > retro, stary sprzęt lub soft zalegający po szufladach, mile wspominany
    > albo wyszarpany ze śmietnika w celu ocalenia od zapomnienia, historie
    > z nim związane, gry, w które się grało... co komu przyjdzie do głowy.

> [...]

    To może do kompletu kartę muzyczną ENSONIQ SOUNDSCAPE ELITE?
    Wielka jest kurka jak statek. Nie wiem, czy zmieści się do obudowy midi ATX.

    To był mercedes wśród kart dźwiękowych. Ludzie zaczynali wtedy nieśmiało
    kupować Adliba, co odważniejsi Soundblastera 2.0 (a nawet PRO - czyli
    stereo), a ja zaszalałem i za 6 mln zł kupiłem to cudo. Ma procesor
    dźwięku firmy E-MU, sprzętowe próbki 4 MB General Midi. Grała jak złoto.
    W grze X-Fighter muzyka była niesamowita.

    --
    MN