  • Data: 2014-02-18 13:23:25
    Temat: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja może lepiej nie dam się sprowokować, bo się zakopię :), pochwalę
    > się tylko najnowszym znaleziskiem na lokalnym targu: dwa moduły RAM
    > PS/2 (czyli tak zwane długie SIMMy) po 64MB na moduł.

    Jakiś czas temu, podczas porządków "na startych śmieciach" poszedł na
    złom 486DX2/66MHz (chłodzenie to malutki radiator - nigdy nie miał
    pasty, zawsze tylko lekko dociśnięty), pamięć to 2x4MB SIMM (pamiętam
    jak znajomy podarował mi drugą kość 4MB, wypas - łącznie 8MB). Dysk
    58MB, później aż 120MB, grafika - 512kB. Współczesny smartfon przy nim
    to byłby demon prędkości... Teraz myślę, że trzeba było go sobie jednak
    zostawić, chociaż nie wiem czy sprawny... Ale żeby nie było - pierwszy
    kontakt z systemem był przez NC, więc po jego opanowaniu, więc do dziś
    na plikach pracuję przez Total Commandera, wspominając jak to się zaczęło.