    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 35 L dla amatora ?
    Date: Sat, 1 Aug 2009 13:31:02 +0200

    On 2009-08-01 12:06:35 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Był taki czas, że A900, nikon D700 i nowe 5D II były w cenie ok.
    > 7500zł. Teraz deko się pozmieniało (kursy walut przede wszystkim), ale
    > chyba wraca do normy (A900 w fotojoker widzę za 7888zł).

    I to Twoim zdaniem jest cena przystępna dla zwykłego amatora? To ja
    chyba w jakimś innym matrixie żyję...

    > 5D na starcie kosztowało grubo więcej. Spadek cen jest oczywisty. Sam
    > podajesz mniejszą, cenę i wspominasz o obiektywie, który też tani nie
    > jest.

    350D: 899/1099 ojro, 500D: 799/899 ojro (body/kit). Technologia
    tanieje, we wszystkich półkach.

    > Oczywiście nie doprecyzowałem kto dokładnie i jaki to rząd wielkości.
    > To body to dzisiaj cena jednego dobrego obiektywu, więc nie jest to po
    > prostu tak niedostępne.

    Hugh? No to niezłe obiektywy kupujesz. Żaden z moich znajomych amatorów
    nie wydaje na optykę po 8k zł za sztukę.

    de Fresz