    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 35 L dla amatora ?
    Date: Wed, 29 Jul 2009 22:35:50 +0200

    dominik wrote:

    > A czym dokładnie chcesz się nie zgodzić?

    > Gdzie nikon ma tę szklarnię? Które szkło z światłem poniżej f/1.8?
    > I druga sprawa, canon ma 15,1Mpix, upakowanie rzędu 4.5Mpix/cm, nikon
    > ma deko większe APS-C (1.5x) i upakowanie rzędu 12,3Mpix czyli
    > 3,3Mpix/cm. Skoro uważasz, że bardzo dobrze się sprawdza na APS-C to
    > pokaż co ma 17Mpix u nikona z APS-C?

    brandzlujesz sie mpxami a ja wiem co sami kanoniarze mówią.

    > Więc jeszcze raz: który nikon ma 17Mpix pod APS-C (dokładnie 16.7 jak
    > się masz zamiar czepiać).
    > No i która optyka to optyka jest klasy L pod cropa?

    17-55 2.8 to profi obiektyw do kropa zwróć uwagę że nikon nigdy nie
    stworzyl jakiejś ekstra klasy "L"

    nawet amatorskie obietywy trzymaja pewne standardy w przeciwieństwie do
    crapu produkowanego przez Canona, gdzie tylko L mają jaka taką jakość.

    > Pobożne życzenia.

    body profesjonalne to nei życzenia tylko standardy wykonania,
    wytrzymałośc korpusu, ilość klatek na sek, prędkośc startu, uszczelnienia,
    wytrzymałość migawki, funkcje (i brak pewnych funkcji)

    sprawdź sobie na stronie nikona
    http://www.nikon.pl/family/pl_PL/categories/broad/31
    8.html

    > Tak samo jak w sony A700

    sony nie produkuje profesjonalnych aparatów

    > w canonie 40D/50D

    mają uszczelnienia

    > u olka E-3

    jest profesjonalnym body