  • Data: 2009-07-29 21:56:17
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow wrote:
    > wiesz co ?
    > pieprzysz jednak jak potluczony. Gowno mnie obchodza teorie mpixeli i
    > srodkow szkla.

    Oj Roger. Przedstawiłbyś jakiś argument, a nie tylko pisał "pieprzysz".
    Tłumaczę Ci najprościej jak potrafię, że porównujesz upakowanie rzędu
    1,5Mpix z upakowaniem 4,5Mpix na czymś pod to pierwsze i dziwisz się że w
    drugim przypadku jest źle. Musi być.

    > Fakt jest jeden slabe to jest i tyle.

    Temu nie przeczę. Słabe. Tak samo słabe będzie jak będziesz miał pełną
    klatkę z 40Mpix i będziesz porównywał na poziomie pikseli.

    > Jak technologia nie
    > radzi sobie z 15 Mpix to sie powinna zatrzymac na 6 Mpix.

    Ależ radzi sobie świetnie, tylko Ty masz złe kryteria oceny. Jak chcesz
    porównywać na poziomie pojedynczego piksela to zeskaluj do tego samego
    upakowania, a jak chcesz puszkę oskarżać o złe wykorzystanie szkieł to
    użyj odpowiadających sobie, a nie tak jak pisałem koledze szkieł z 6x7 do
    pełnej klatki. Jeśli któregoś zrobić nie możesz to masz po prostu złe dane
    wejściowe.

    d.