  • Data: 2009-07-29 20:10:33
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:
    > bla bla bla bla zbyt generalizujesz

    A czym dokładnie chcesz się nie zgodzić?

    > NIKON ma szklarnię któa sie bardzo dobrze sprawdza na APS-C.

    Gdzie nikon ma tę szklarnię? Które szkło z światłem poniżej f/1.8?
    I druga sprawa, canon ma 15,1Mpix, upakowanie rzędu 4.5Mpix/cm, nikon ma
    deko większe APS-C (1.5x) i upakowanie rzędu 12,3Mpix czyli 3,3Mpix/cm.
    Skoro uważasz, że bardzo dobrze się sprawdza na APS-C to pokaż co ma
    17Mpix u nikona z APS-C?

    > Ale może to wynika z tego przez bardzo długi czas NIKON nie brał pod
    > uwage produkcji aparatu cyfrowego FF

    Więc jeszcze raz: który nikon ma 17Mpix pod APS-C (dokładnie 16.7 jak się
    masz zamiar czepiać).
    No i która optyka to optyka jest klasy L pod cropa?

    > D300 jest profesjonalnym body.

    Pobożne życzenia.
    Tak samo jak w sony A700, w canonie 40D/50D, u olka E-3, a w pentaksie
    k20D. Wszystkie te aparaty wyszły w podobnym czasie i z grubsza są do
    podobnych grup użytkowników. D300 był z tego wszystkiego najdroższy, ale
    to jeszcze nie to.

    > W przypadku canona to profi sa chyab tylko 1-dynki :) a reszta to
    > amatorskie

    Dobrze, że postawiłeś uśmiech pośrodku, bo inaczej nie brzmiałoby jak żart.

    :)

    d.