  • 1. Data: 2003-12-18 13:40:35
    Temat: 3 pytania w sprawie nieszczesnego 83...
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    1. w jaki sposob i przy pomocy jakiego klienta ftp laczyc sie przez
    w3cache.icm... z serwerem, ktory blokuje 83. probowalem przez klienta z
    total commander jak i z internet explorera, ale nie da sie: w TC jest
    forbidden, a w IE niby sie polaczyl ale plikow nie pokazuje.

    2. czy w outlooku da sie ustawic aby laczyl sie z serwerem poczy przez
    w3cache.icm.. ?

    3. moj provider, u ktorego mam wykupione miejsce na serwerze zna sprawe
    83 i powiedzial, ze po wylaczeniu firewalla tez nie dochodzi neostrada,
    wiec problem musi byc nie u niego, a gdzies "po drodze" - nie znam sie
    na tym wiec go nie winie i wierze mu, ale pytam: co w takiej sytuacji
    mam zrobic?

    z gory dzieki i pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2003-12-18 13:49:17
    Temat: Re: 3 pytania w sprawie nieszczesnego 83...
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Adam Durok <a...@f...com.pl> wrote:
[...]
    Dziwne, powinno działać i tak, i tak.

    : 2. czy w outlooku da sie ustawic aby laczyl sie z serwerem poczy przez
    : w3cache.icm.. ?
    Nie.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2003-12-18 13:58:54
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > : 2. czy w outlooku da sie ustawic aby laczyl sie z serwerem poczy przez
    > : w3cache.icm.. ?
    > Nie.

    a da sie to zrobic w jakims innym kliencie do poczty?

    adam

  • 4. Data: 2003-12-18 14:09:28
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Adam Durok <a...@f...com.pl> wrote:
    : Szymon Sokół wrote:

    :> : 2. czy w outlooku da sie ustawic aby laczyl sie z serwerem poczy przez
    :> : w3cache.icm.. ?
    :> Nie.
    : a da sie to zrobic w jakims innym kliencie do poczty?
    Nie da się łączyć z serwerem poczty przez w3cache.icm.edu.pl.
    Z żadnym i z żadnego klienta, chyba, że to jakiś webmail, to wtedy
    oczywiście się da :-> Ale protokołu POP3 w3cache po prostu nie
    obsługuje.

  • 5. Data: 2003-12-18 14:25:17
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    Adam Durok wrote:

    > a da sie to zrobic w jakims innym kliencie do poczty?

    Dałoby się gdyby proxy umożliwiało połączenie typu CONNECT na taki port,
    a klient poczty miał wsparcie do takiego rozwiązania. Żadne z powyższych
    jednak nie zachodzi.

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

  • 6. Data: 2003-12-18 14:50:15
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Maciej Anczura <s...@i...edu.pl> wrote:
    > Dałoby się gdyby proxy umożliwiało połączenie typu CONNECT na taki port,

    Publiczny CONNECT ode złego jest.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2003-12-19 18:11:47
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > Dziwne, powinno działać i tak, i tak.

    mój serwerek w stanach połaczony przez w3cache tepsy wpuszcza i pokazuje
    pliki, ale nie da sie nic wgrac/skasowac itd.

    Przemysław

  • 8. Data: 2003-12-22 00:11:33
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Adam Durok <a...@f...com.pl> naskrobał:

    nie, ale da sie tak: www.konto.pl uzywając proxy www i stamdtąd uzywac maila

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 9. Data: 2003-12-22 00:11:58
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    a dokladniej tu http://www.twoje.konto.pl/cgi-bin/mmstdo.cgi