  • 81. Data: 2013-01-03 22:24:32
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 03 Jan 2013 21:20:25 GMT, PK <P...@n...com> wrote:

    >Poza tym nie chodzi tylko o możliwość kolizji, ale też o hałas oraz
    >spaliny.

    Nie gryzie Ciebie coś w tyłek? ;)

    P.S. Akurat mieszkam przy Puławskiej, niedaleko tego miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2013-01-03 22:31:42
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-03, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Nie, czegoś takiego nie ma w moim słowniku.
    > Droga ma być równa przede wszystkim.

    Puławska jest - jak na standardy w tej części świata - równa jak stół.
    A że w jakimś miejscu było wybrzuszenie? No było. Oznakowane
    i całkowicie bezpieczne przy dopuszczonej prędkości. Przejechały
    po nim miliony pojazdów i jakoś okolica nie zamieniła się w las krzyży.

    Puławska nie jest przeznaczona do jazdy z prędkością 150km/h, więc nie
    ma powodu, żeby spełniała specyfikację autostradową.

    Zresztą nawet gdyby drogi były dużo równiejsze niż teraz, to w końcu
    jakiś następny rajdowiec wyleci z zakrętu. I co wtedy? Rozpocznie
    się medialno-internetowa batalia o zwiększanie promienia i profilowanie
    zakrętów w centrum miast?

    pozdrawiam,
    PK

  • 83. Data: 2013-01-03 22:42:31
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 21:08, szufla pisze:

    > Jego bardzo dobrze, natomiast ciebie w ogole bo sie zapetliles na
    > rozroznianiu aresztu od wiezienia i zwiazanego z tym dozoru
    > elektronicznego, ale spoko przelkne to :)
    >
    > sz.

    i znowu nie zrozumiales. jego czyli cytatu.

  • 84. Data: 2013-01-03 22:42:53
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-03 21:54, J.F. pisze:

    > Zalezy jeszcze co tu uznac za wyjatkowa brawure ...

    "Zamierzone rażące naruszenie zasad bezpieczeństwa polegające na niemal
    trzykrotnym (140-150 km/h w miejscu gdzie znaki ograniczały do 50 km/h)
    przekroczeniu dopuszczalnej prędkości. Tak duże przekroczenie nie mogło
    być uznane przez sąd za niezamierzone. Za niezamierzone oczywiście sąd
    uznaje skutki zdarzenia." To tak z pamięci (mojej) fragment usłyszanego
    dziś uzasadnienia Sądu.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 85. Data: 2013-01-03 22:43:55
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 21:56, J.F. pisze:

    > Chyba ze mu po apelacjach obniza :-)

    o tak. stawiam ze bedzie 2 lata w zawieszeniu na 5. pierwsza instancja
    nie dala bo by sie zrobil za duzy szum, a tak to jakos przejdzie.

  • 86. Data: 2013-01-03 23:15:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ale przy predkosci obowiazujacej ta droga nie byla zepsuta:-)

    Przypominam niesmialo, ze to nie byl jedyny wypadek w tym miejscu. Z
    tego co wiem, zginely tam tez 2 inne osoby.
    BTW za spowodowanie wypadku ze skutkiem smiertelnym - 3 lata, za chwile
    nieuwagi - kara smierci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 87. Data: 2013-01-03 23:40:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 22:21:37 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Nie, czegoś takiego nie ma w moim słowniku.

    Tzn. czyli jak kogoś z osiedlowej dróżki przy 250km/h wyrzuci, to nadal
    będzie wina drogowców, czy już niedostowanie prędkości do warunków jazdy
    przez kierującego? :)

    > Droga ma być równa przede wszystkim.

    Technicznie rzecz biorąc nie ma czegoś takiego jak "równa" - każda ma
    jakieś tam ograniczenie, na jedne prędkości wystarczająco równa będzie
    szutrówka, na inne okaże się że zakopianka składa się z serii skoczni.

  • 88. Data: 2013-01-03 23:59:48
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-03 23:15, Pawel O'Pajak pisze:
    > za chwile
    > nieuwagi - kara smierci.
    Jaka kara?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 89. Data: 2013-01-04 00:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 22:42:53 +0100, R2r napisał(a):
> [...]
    > być uznane przez sąd za niezamierzone. Za niezamierzone oczywiście sąd
    > uznaje skutki zdarzenia." To tak z pamięci (mojej) fragment usłyszanego

    Ale tam "wszyscy jada co najmniej 100", wiec chyba nie wyjatkowa :-)

    Bo z drugiej strony ... to takiego co jedzie 100/50 wypadaloby zamknac, rok
    bylby chyba adekwatny :-)

    J.

  • 90. Data: 2013-01-04 06:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Tzn. czyli jak kogoś z osiedlowej dróżki przy 250km/h wyrzuci, to nadal
    > będzie wina drogowców, czy już niedostowanie prędkości do warunków jazdy

    To drugie.
    Chyba że będzie to główna ulica w mieście z hopą nieusuwaną przez lata,
    wtedy część winy również dla zarządcy drogi.

    > Technicznie rzecz biorąc nie ma czegoś takiego jak "równa"

    No to się nie dogadamy.
    Jak widzę że coś równe nie jest, a samochód podskakuje, to nie jest.
    Poziomicy przykładać nie każę.