  • 1. Data: 2013-01-02 18:37:47
    Temat: Kolejny debilizm
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    http://www.pb.pl/2938458,11187,vat-moze-dobic-rynek-
    uzywanych-aut

  • 2. Data: 2013-01-02 18:42:06
    Temat: Re: Kolejny debilizm
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-02 18:37, go! pisze:
    > http://www.pb.pl/2938458,11187,vat-moze-dobic-rynek-
    uzywanych-aut

    Może treść, opinia?
    Co do treści - może nie ten chłam z linku, tylko materiał właściwy?

  • 3. Data: 2013-01-02 19:16:11
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2013-01-02 17:42, Artur Maśląg pisze:

    > Co do treści - może nie ten chłam z linku, tylko materiał właściwy?

    "Chłam z linku" no tak, tak...
    Zdaje sie, ze glsowales na obecny rzad i mimo wszystkiego mu
    przyklaskujesz. Oczywiscie nie bronie. Wolno Ci, tylko nie pierdol! OK?
    --
    go!

  • 4. Data: 2013-01-02 19:18:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jan 2013 18:16:11 +0000 osobnik zwany go! napisał:

    > "Chłam z linku" no tak, tak...
    > Zdaje sie, ze glsowales na obecny rzad i mimo wszystkiego mu
    > przyklaskujesz. Oczywiscie nie bronie. Wolno Ci, tylko nie pierdol! OK?

    jak na razie to tylko Ty p...
    i pomyliłeś pms z pl.soc.polityka

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-02 20:12:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-02 19:16, go! pisze:

    > "Chłam z linku" no tak, tak...

    Niestety tak. Nie ma tam słowa konkretu. Wiesz, jedni mają pojęcie
    o czym mowa, inni nie. Poproszę materiał właściwy, a nie sensację
    rodem z 'faktu'.

    Prosiłem o jakieś konkrety, a nie p***** o polityce...

  • 6. Data: 2013-01-02 20:23:13
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-02 18:37, go! pisze:
    > http://www.pb.pl/2938458,11187,vat-moze-dobic-rynek-
    uzywanych-aut

    zaraz zaraz:
    "Tym samym o tę wartość podatku wzrosłyby ceny używanych samochodów, co
    mogłoby negatywnie odbić się na rynku wtórnym -- alarmuje prof. Witold
    Modzelewski, były wiceminister finansów

    Przecież co Kowalskiego który sprzedaje auto Nowakowi obchodzi VAT. Tak
    naprawdę to firmy będą musiały sprzedac ze strata.

  • 7. Data: 2013-01-02 20:43:00
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2013-01-02 19:23, Marcin Jan pisze:

    > Przecież co Kowalskiego który sprzedaje auto Nowakowi obchodzi VAT. Tak
    > naprawdę to firmy będą musiały sprzedac ze strata.
    Dokladnie!
    Ale co tam nas obchodzi, ze nasz pracodawca za sekunde zwolni paru z
    nas. I ze Polska jest na 41 miejscu pod wzgledem atrakcyjnosci dla
    poddjecia potencjalnego biznesu. Co nie?
    --
    go

  • 8. Data: 2013-01-02 20:48:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jan 2013 19:43:00 +0000 osobnik zwany go! napisał:

    > Dokladnie!
    > Ale co tam nas obchodzi, ze nasz pracodawca za sekunde zwolni paru z
    > nas. I ze Polska jest na 41 miejscu pod wzgledem atrakcyjnosci dla
    > poddjecia potencjalnego biznesu. Co nie?

    ty tu chyba nie przyszedłeś polować

  • 9. Data: 2013-01-02 20:49:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-02 20:23, Marcin Jan pisze:
> [...]
    >
    > Przecież co Kowalskiego który sprzedaje auto Nowakowi obchodzi VAT. Tak
    > naprawdę to firmy będą musiały sprzedac ze strata.

    A co ma do tego Kowalski? Przecież to doniesienie to stek bzdur -
    najpierw piszą coś o przedsiębiorcach "użytkujących w działalności
    gospodarczej auta osobowe", później piszą o obrocie "używanymi
    samochodami osobowymi" itd. Nie ma słowa konkretu, ot wierszówka,
    z linkiem do nie wiadomo czego. Pewnie chodzi o zmiany w rozliczeniach
    VAT, który jest płacony od marży, a nie doliczany do ceny sprzedaży
    pojazdu. Być może są jakieś zaostrzenia w kwestii podpadania pod
    VAT itd. No, ale o tym nie ma słowa, więc o czym tu deliberować...
    Zwykłe trollowanie...

  • 10. Data: 2013-01-02 22:20:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Przecież co Kowalskiego który sprzedaje auto Nowakowi obchodzi VAT. Tak
    > naprawdę to firmy będą musiały sprzedac ze strata.

    Nie, po prostu nikt od Ciebie auta nie kupi.