  • 91. Data: 2013-01-04 08:40:57
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-03 20:55, Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Droga z hopą bezpieczna nie jest.

    A np. ulica z progami zwalniającymi, to dopiero horror.

    > A postawienie znaku nie jest żadną formą zabezpieczenia tego uszkodzenia.

    ditto

  • 92. Data: 2013-01-04 09:31:40
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-03 11:24, (Tom N) pisze:
    > <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,131
    35753,3_lata_pozbawienia_wolnosci_dla_Macieja_Z_.htm
    l>

    > "Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Z. skazany na 3 lata za spowodowanie
    > śmiertelnego wypadku
    > [...]
    > Wyrok jest nieprawomocny."
    >
    > Nie chce mi sie szukać wątku z "zawiasami"

    a Jędrzejczak siedziała?

  • 93. Data: 2013-01-04 09:39:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-04 09:31, Marcin Jan pisze:

    > a Jędrzejczak siedziała?

    Nie, miała zawiasy. Tylko że u niej nie było jakiejś szczególnie drastycznej brawury
    itd

  • 94. Data: 2013-01-04 09:39:20
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-04 00:04, J.F. pisze:
    > Ale tam "wszyscy jada co najmniej 100", wiec chyba nie wyjatkowa :-)
    Szanuj kwantyfikatory.

    > Bo z drugiej strony ... to takiego co jedzie 100/50 wypadaloby zamknac, rok
    > bylby chyba adekwatny :-)
    Jeśli oprócz samej jazdy byłyby jakieś poważne skutki tejże to pewnie tak.
    Samo przekroczenie prędkości jest wykroczeniem i przewidziana jest za to
    zupełnie inna kara. O czym pewnie dobrze wiesz.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 95. Data: 2013-01-04 11:18:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-04 08:39:05 +0000, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Nie, miała zawiasy. Tylko że u niej nie było jakiejś szczególnie
    > drastycznej brawury itd

    O czym świadczy jazda (bez widoczności) na czołówkę i zabity brat.
    Faktycznie - nic drastycznego.

    --
    Bydlę

  • 96. Data: 2013-01-04 12:10:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R2r" napisał w wiadomości
    >Szanuj kwantyfikatory.

    Na dobra sprawe wystarczy ze "wielu" i juz nie mozna stwierdzic ze
    wyjatkowa.

> [...]
    >Samo przekroczenie prędkości jest wykroczeniem i przewidziana jest za
    >to zupełnie inna kara. O czym pewnie dobrze wiesz.

    Owszem ... ale czemu tak ? :-)

    Jeden pojedzie 110, i to bedzie "wyjatkowa brawura", zaslugujaca na 3
    lata.
    Drugi pojedzie 150 ... i tylko 500zl mandatu ?

    Czy moze twierdzimy ze jak kto nie umie jezdzic, to nie ch zwolni :-)

    J.

  • 97. Data: 2013-01-04 12:12:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 22:21:37 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie, czegoś takiego nie ma w moim słowniku.
    > Droga ma być równa przede wszystkim.

    Jesli mialem jeszcze jakiekolwiek watpliwosci, to wlasnie je rozwiales...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 98. Data: 2013-01-04 12:55:15
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-04 12:10, J.F pisze:

    > Owszem ... ale czemu tak ? :-)

    Temu. :-P
    Udajesz głupiego, czy naprawdę nie rozumiesz różnicy czynów, za które w
    jednym przypadku sąd orzekł karę więzienia a w drugim grozi co najwyżej
    500 zł mandatu i 10 punktów karnych. Karę więzienia sąd orzekł w związku
    ze spowodowaniem wypadku śmiertelnego będącego konsekwencją rażącego
    naruszenia zasad bezpieczeństwa a nie za samo naruszenie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 99. Data: 2013-01-04 14:52:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-04 11:18, Bydlę pisze:

    > O czym świadczy jazda (bez widoczności) na czołówkę i zabity brat.

    Coś szczególnego, to coś, co się zdarza rzadko, na zasadzie wyjątku.
    Jazda bez widoczności na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot, codzienna ;)

    A zabity brat świadczy tylko o gwałtowności kolizji.

  • 100. Data: 2013-01-04 16:21:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 14:52:29 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Coś szczególnego, to coś, co się zdarza rzadko, na zasadzie wyjątku.
    > Jazda bez widoczności na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot, codzienna
    ;)

    Tam to jeszcze chyba nieogarnięcie mocnego samochodu.
    Bo z tego wszystkiego co o wypadku pisali, to wyszło że ona wyprzedzając
    kolumnę rozpędziła się do prędkości przy której nie potrafiła skończyć tego
    wyprzedzania.

    Potem dziwny (ale chyba powszechny - dwa razy widziałem na własne oczy)
    odruch że wyprzedzający, zamiast uciekać w prawo, to ucieka w lewo.