  • 21. Data: 2018-02-22 23:07:11
    Temat: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.02.2018 o 11:44, Alzem ??????????? pisze:
    > Fajna zabawka, kto już korzystał?
    > Jakie wrażenia?
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-po
    lsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,
    41404.html?cp=1

    są firmy, które oferują numery stacjonarne obsługiwane przez internet.
    sip się to chyba w androidzie nazywa. Taki numer kosztuje 1zł na rok,
    moża z niego telefonować. W wielu wypadkach używanie takiego numeru,
    jest funkcją systemu operacyjnego, nie trzeba niczego instalować

    Zastanawiam się, co nowego albo odkrywczego jest w przedstawionym przez
    Ciebie rozwiązaniu?

    ToMasz

  • 22. Data: 2018-02-22 23:15:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.02.2018 o 15:56, Kris pisze:

    > Ale że niby jak coś na sprzedaż wystawiam to osobny nr dawać?
    > Nie praktykuję tego
    > Sporo rzeczy na OLX i allegro wystawiam i zawsze podaję swój nr telefonu.
    nigdy nie miałeś telefonu o 22.30 z hasłem :
    -"daje (50%) ceny i przyjeżdżam dzisiaj!" (a masz 7 ogłoszeń i nie
    wiesz o które chodzi.
    Albo.... "zamienisz się na DVD z usb?"
    -nie, dzękuję
    - a czemu?
    jeśli nie, to jesteś wyjątkowo szczęśliwym człowiekiem. szczęściarzem,
    jakich mało. Ja numeru telefonów na olx już nie podaję. a jak mi ktoś
    powie jak zablokowac w godzinach nocnych (tylko) olxsa na telefonie -
    stawiam piwo

    ToMasz

  • 23. Data: 2018-02-23 00:08:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-22, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

> [...]
    > jest funkcją systemu operacyjnego, nie trzeba niczego instalować
    >
    > Zastanawiam się, co nowego albo odkrywczego jest w przedstawionym przez

    Na te stacjonarne SMSa na ogół nie poślesz. Zresztą, nawet jeśli można
    posłac to i tak czasami nie poslesz bo wysyłaczka jest mądra i wymaga nr
    komórki.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2018-02-23 03:27:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 23:15, ToMasz pisze:

> [...]
    > jakich mało. Ja numeru telefonów na olx już nie podaję. a jak mi ktoś
    > powie jak zablokowac w godzinach nocnych (tylko) olxsa na telefonie -

    Nie da się.
    Znajomy który sporo sprzedaje w takich miejscach ma kartę z drugim
    numerem którą wyłącza wieczorem.
    I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-02-23 07:33:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2018 23:08:13 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Na te stacjonarne SMSa na ogół nie poślesz. Zresztą, nawet jeśli można
    > posłac to i tak czasami nie poslesz bo wysyłaczka jest mądra i wymaga nr

    Poslesz, tylko madra wysylaczka zadwoni pod ten numer, odczyta głosem
    bez praktycznej mozliwosci powtorzenia, i skasuje 1zl za usluge.

    J.

  • 26. Data: 2018-02-23 07:45:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 03:27, RadoslawF pisze:

    > Nie da się.
    > Znajomy który sporo sprzedaje w takich miejscach ma kartę z drugim
    > numerem którą wyłącza wieczorem.
    > I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

    Masz bardzo głupiego znajomego, niech pójdzie na lekcje do Krisa, to
    przestaną dzwonić:)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-02-23 09:33:35
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > To tylko twoje zdanie, którego nawet nie potrafisz umotywować...

    > Każdy wybiera co woli, ale nie możesz twierdzić, że używanie dodatkowego
    > numeru nie ma obiektywnego uzasadnienia, bo ktoś inny woli mieć tymczasowy
    > numer i nie musieć spławiać natrętów.

    > To już specyfika takiej pracy. Normalny człowiek nie ma potrzeby
    > wypisywania swojego numeru na stronie i wyzytówkach, z wyjątkiem spraw
    > tymczasowych, typu wspomniana już "sprzedaż samochodu", i wówczas szkoda
    > marnować na to swój prywatny prywatny (sic!) numer.

    można wziąc Virgin Mobile #freemium- za 0 zł miesięcznie m.in. 30minut-
    ustawic przekierowanie wszystkiego na własny numer i po sprawie

    > Aby dostać abonament za 20zł z nolimit, musisz poszukać promocji. Z marszu
    > z ulicy znajdziesz coś za 30-50zł.

    a2 mobile 19,90 bez proszenia, prepaid bez dlugoterminowej umowy

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 28. Data: 2018-02-23 09:43:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 09:33, tck pisze:

    > można wziąc Virgin Mobile #freemium- za 0 zł miesięcznie m.in. 30minut-
    > ustawic przekierowanie wszystkiego na własny numer i po sprawie

    Można, ale to tylko 30 minut. Sam tak robię, i wiele razy rozłączało
    mnie podczas rozmowy, bo się pakiet kończył. Dlatego teraz planuję
    przejść z tym numerem do Play Odnowa, który też będzie za darmo, a
    przekierowania będę miał bez ograniczeń (główny numer też jest w Play).

    > a2 mobile 19,90 bez proszenia, prepaid bez dlugoterminowej umowy

    To nie abonament.
    No i trzeba poszukać, tego w sklepie nie kupisz.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-02-23 09:52:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 22:33:02 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    > tymczasowych, typu wspomniana już "sprzedaż samochodu", i wówczas szkoda
    > marnować na to swój prywatny prywatny (sic!) numer.

    Ano widzisz- nic nie wiesz o mojej "specyfice" a wróżyłes że wiesz co dla mnie lepsze

    > Aby dostać abonament za 20zł z nolimit, musisz poszukać promocji. Z
    > marszu z ulicy znajdziesz coś za 30-50zł.

    Kilka numerów nju na abonament w rodzinie mam i 20 zl wychodzi własnie. Więc gdybym
    nowy nr potrzebował to własnie taki nju bym sobie zamówił

    > Jeśli dla ciebie to tylko "i tyle", to jakakolwiek dyskusja z tobą na
    > dowolny temat jest bez sensu.

    Nie masz obowiązku dyskutowąć ze mna

    >Będziemy dyskutować o basenie, to
    > stwierdzisz, że tobie wystarczy tylko sadzawka za domem

    Znowu ze Swojej szklanej kuli korzystasz?

    > i będziesz uważał, że twoje zdanie kogok>olwiek interesuje...

    Ciebie interesuje widać skoro podejmujesz dyskusję

    > Przyda się. Na przykład niektórych hoteli na bookingu bez karty nie zarezerwujesz.
    Albo samochodu nie wynajmiesz.

    Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki
    > Tylko nie pisz, że tego
    > nie potrzebujesz, bo - patrz argument z basenem.

    Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada

    > A czemu nie?

    Bo JA nie potrzebuję

    >Ja kredytu nie potrzebuję, ale właśnie teraz mój Citibank
    > został ukarany przez urząd za zmianę taryfy w 2015 roku, i w ramach
    > rekompensaty dzięki temu mogłem wziąć kredyt do 3000zł na rok bez
    > żadnych opłat. A skoro mogłem, to kupiłem sobie komputer, bo i tak w
    > niedługim czasie bym kupował, i rozłożyłem spłatę na raty.

    No i ok
    JA nie kupuje na raty.

    No tak jest- nie potrzebuj e nr który słuzy tylko do odbierania połączeń

    > A tak, "do niczego się nie przyda" nie świadczy o niczym innym, jak o ignorancji.
    Taki numer mi się do niczego nie przyda
    Dużo jest rzeczy i usług na świecie które MNIE się do niczego nie przydają

    > Nie. Drugi numer jest do spraw generujących większy niż zazwyczaj ruch,
    > ale przez określony czas.

    Pisałem już że gówno wiesz o mojej specyfice?
    Skoro Ty taki potrzebujesz to korzystaj

    > Ludzie różne rzeczy w życiu robią, nie tylko na kiblu siedzą. Chodzą do
    > kina, teatru, restauracji, na randki.

    Pewnie masz racje;)
    > I cenią swój spokój nawet bardziej
    > niż czas (30s.).

    Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

  • 30. Data: 2018-02-23 10:01:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 09:52, Kris pisze:

    > Kilka numerów nju na abonament w rodzinie mam i 20 zl wychodzi własnie. Więc gdybym
    nowy nr potrzebował to własnie taki nju bym sobie zamówił

    Na grupie telefonicznej chwalisz się, że będziesz płacił 20zł na miesiąc
    za coś, co można mieć za 0zł?

    zarezerwujesz. Albo samochodu nie wynajmiesz.

    > Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki

    Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem - nie pisałem, że nie
    zarezerwujesz w ogóle, tylko że niektóre kanały, na pewno i niektóre
    hotele w całości, będziesz miał zablokowane.

    > Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada

    > Bo JA nie potrzebuję

    Konkrety. Kupujesz komputer, to wolisz zapłacić dziś, czy za rok - w tej
    samej cenie?

    > No i ok
    > JA nie kupuje na raty.

    Ja też nie kupuję na raty, tylko odwlekam za darmo termin spłaty karty.

    > Pewnie masz racje;)
    >
    > Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

    Nie masz spokoju (dzwonią), więc trudno mówić, abyś miał jakąś jego cenę
    - jeśli coś płacisz "za spokój", to znaczy że płacisz za usługę, której
    nie otrzymujesz.

    --
    Liwiusz