  • 31. Data: 2018-02-23 10:53:56
    Temat: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 23:15:59 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > nigdy nie miałeś telefonu o 22.30 z hasłem :
    > -"daje (50%) ceny i przyjeżdżam dzisiaj!" (a masz 7 ogłoszeń i nie
    > wiesz o które chodzi.
    > Albo.... "zamienisz się na DVD z usb?"
    > -nie, dzękuję
    > - a czemu?
    > jeśli nie,

    Sporadycznie sprzedaję telefony, akcesoria gsm czy PC.
    A sytuacje o jakich piszesz to w tych branżach
    No i takie propozycje to skąłdają pryszczaci "biznesmeni" którzy mają notorycznie
    niedołądowane swoje konta prepaid i nie dzwonią więc tylko smsują ew wiadomości na
    olx wysylają "zamienisz na prawei nowe jeansy", "zamienisz na iphona z pękniętym
    wyświetlaczem" itp
    Z SMSów praktycznie nie korzystam(oprócz potwierdzania transakcji w bankowości
    internetowej) wiec dzonek dla sms mam wyciszony ciągle. Wiadomości na OLX czy allegro
    z proopozycjami superbiznesu ignoruje.
    Rzeczy które ja wystawiam kupują z reguły powazni ludzie i takich propozycji nie
    miewam
    Ostatni telefon po 22giej jaki pamiętam to z banku dzwonili koło północy czy to ja
    transakcje karta w necie robie. Kupowałem wtedy cos za kilka usd w zagranicznym
    serwisie i bankowi się podejrzana ta transakcja wydawała.

  • 32. Data: 2018-02-23 11:06:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 lutego 2018 10:01:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Na grupie telefonicznej chwalisz się, że będziesz płacił 20zł na miesiąc
    > za coś, co można mieć za 0zł?

    Bułki tez zdaża mi się kupować za 60gr a bywają przecież tańsze
    A ta grupa to wg Ciebie jest tylko dla takich co za darmo z telefonów korzystają

    > Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem - nie pisałem, że nie
    > zarezerwujesz w ogóle, tylko że niektóre kanały, na pewno i niektóre
    > hotele w całości, będziesz miał zablokowane.

    Pomijając sytuacje że są debetówki która w hotelach i wypożyczalniach są
    "rozpoznawane" jak kredytówki

    > Konkrety. Kupujesz komputer, to wolisz zapłacić dziś, czy za >rok - w tej samej
    cenie?

    Wolę kupić za kaśę którą mam już zarobioną niż brać na kredyt.
    Moje zdanie jest takie że skoro dzisiaj nie mam gotówki na komputer i musze
    skorzystać z rat to mnie na niego nie stać
    A nawet gdy te 3000zł na koncie mam i skorzystam z kredytu 0% na rok czasu to ile
    zyskam?
    Na bułki miesięcznie

    > Ja też nie kupuję na raty, tylko odwlekam za darmo termin spłaty karty.

    JA nie korzystam z KK więc nic nie musze odwlekać o żadnych terminach pamietać itp.
    Mam takie prawo czy jednak zdecydujesz za mnie że powinienem mieć ze dwie KK?

    > Nie masz spokoju (dzwonią),

    Na numer który masz podany na stronie i wizytówkach nie dzwonią?

    >więc trudno mówić, abyś miał jakąś jego cenę
    > - jeśli coś płacisz "za spokój", to znaczy że płacisz za usługę, której
    > nie otrzymujesz.

    Weż te Swoje zlote myśli gdzies opublikuj- może na dodatkowego prepaida dzięki temu
    zarobisz.

  • 33. Data: 2018-02-23 12:41:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 07:45, Liwiusz pisze:

    > Masz bardzo głupiego znajomego, niech pójdzie na lekcje do Krisa, to
    > przestaną dzwonić:)

    Zafiksował się na głupocie którą napisał. To że on tego nie potrzebuje
    nie oznacza że nie będzie potrzebne innym.
    Kolejna grupa zwolenników takiego rozwiązania to osoby umawiające
    na rozmowy kandydatów do pracy. W praktyce wygląda to tak że umawiają
    iluś pierwszych a potem telefon trzeba wyłączyć i do szuflady.
    Bo dzwoni i dzwoni, a są tacy co potrafią dzwonić po miesiącu
    od ogłoszenia bo może jednak nikogo nie znaleźli. :-)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-02-23 12:49:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 12:41, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Bo dzwoni i dzwoni, a są tacy co potrafią dzwonić po miesiącu
    > od ogłoszenia bo może jednak nikogo nie znaleźli.  :-)

    Dawno już nie szukałem pracy, ale nawet ja wiem, że to nie te czasy, że
    się gdzieś dzwoni:)
    (choć, owszem, pewnie są wyjątki, pewnie Kris coś będzie miał do
    powiedzenia na ten temat, bo lubi podawać takie nieżyciowe przygody jako
    swoje własne i ogólnie obowiązujące:)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2018-02-23 14:38:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    lsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,
    41404.html?cp=1

    > Poslesz, tylko madra wysylaczka zadwoni pod ten numer, odczyta głosem
    > bez praktycznej mozliwosci powtorzenia, i skasuje 1zl za usluge.

    Jo, miałem coś takiego nawet kawał czasu temu, ale nie wszystkie są
    mądre. No i nie sądzę aby udało się stacjonarny ustawić do autoryzacji
    np. w Orange choć może się mylę.

    Swoją drogą dostawcy voip/sip cholernie drogo oferują nr. komórkowe w
    porównaniu ze stacjonarnymi. Zagraniczne to zwykle kilkanaście dolców,
    polskich chyba nawet nie znalazłem ale może źle szukałem, to jakim cudem
    ci tak sobie tu oferują za darmo?

    Mam generalnie do rozwiązania taki problem, że matula tak już nie
    dowidzi, że nie odczytuje sms'ow i by się przydało coś, co umozliwi
    mi kompem.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2018-02-23 15:50:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 lutego 2018 12:41:58 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

    > Zafiksował się na głupocie którą napisał. To że on tego nie potrzebuje
    > nie oznacza że nie będzie potrzebne innym.

    Wskażesz gdzie napisałem że taka usługa niepotrzebna innym?

> [...]
    > Bo dzwoni i dzwoni, a są tacy co potrafią dzwonić po miesiącu
    > od ogłoszenia bo może jednak nikogo nie znaleźli. :-)

    Są jeszcze poważni pracodawcy co w ten sposób rekrutacje przeprowadzają?

  • 37. Data: 2018-02-23 15:56:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 lutego 2018 14:38:58 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > porównaniu ze stacjonarnymi. Zagraniczne to zwykle kilkanaście dolców,
    > polskich chyba nawet nie znalazłem ale może źle szukałem, to jakim cudem

    Przy dzisiejszych nolimitach w granicah 20 zł/miesiąc nie wróze powodzenia tego typu
    usługodawcom.
    Troche małolactwa pobawi się i odstawi, inna grupa popróbuje wałki robić bo niby
    bardziej anonimowe jak sim i w końcu umrze to śmiercią naturalna
    Duzi operatorzy pójda pewnie w kierunku braku sim- będą tylko stosowne uprawnienia na
    telefon przesyłać lub coś w ten deseń
    Fizyczna karta sim w telefonach pójdzie niedługo w odstawkę

  • 38. Data: 2018-02-23 22:55:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 15:50, Kris pisze:

    > I te dodatkowe numery są właśnie dla takich osób.

    > Wskażesz gdzie napisałem że taka usługa niepotrzebna innym?

    "Raczej do niczego się nie przyda"

    > Są jeszcze poważni pracodawcy co w ten sposób rekrutacje przeprowadzają?

    Są.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-02-23 22:58:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-23 o 12:49, Liwiusz pisze:

> [...]
    > (choć, owszem, pewnie są wyjątki, pewnie Kris coś będzie miał do
    > powiedzenia na ten temat, bo lubi podawać takie nieżyciowe przygody jako

    Jest cała masa firm która podaje tylko nr. telefonu i żeby przyjść
    i złożyć CV trzeba się dodzwonić i umówić.
    Zapraszają kilka pierwszych i z nich wybierają szczęściarza
    który pracę dostanie.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2018-02-23 23:53:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.02.2018 o 15:56, Kris pisze:

    > Przy dzisiejszych nolimitach w granicah 20 zł/miesiącKurde, nie wiem czemu wszyscy
    się cieszą z 20zł/mc. tyle to ja nawet w
    najgorszych czasach (średnio) nie wydawałem na komórkę. fakt, ze rozmowy
    kosztowały 1zł/minute, więc trzeba było sie ograniczać. przed no
    limitami, miałem jakieś 100-150min (plus za darmo w sieci) za ok 15zł, i
    nigdy tego nie przekroczyłem. teraz być moze będę musiał kupić
    najdroższy w moim życiu abonament, mimo że 100 minut wygaduje. nie wiem
    czy się śmiac czy płakać
    ToMasz