-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.c
om!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!v31g2000
vbs.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
Date: Fri, 11 Mar 2011 06:25:05 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 31
Message-ID: <e...@v...googlegroups.com>
References: <ilbeeb$unv$1@atena.e-wro.net> <ilbevm$7cn$1@usenet.news.interia.pl>
<op.vr6djsrre5188h@excite-komputer>
<2...@d...googlegroups.com>
<op.vr6fhwjre5188h@excite-komputer> <ild5b4$cuh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1299853509 10131 127.0.0.1 (11 Mar 2011 14:25:09 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Mar 2011 14:25:09 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: v31g2000vbs.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0) Gecko/20100101
Firefox/4.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356099
[ ukryj nagłówki ]On 11 Mar, 14:03, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:
> U ytkownik "Excite" < napisa w wiadomo ci:
>
>
>
> >Jedn z oznak zu ycia jest s absze ci nienie do adowania.
>
> A jeste pewie ? Udowodnisz nam to ?
> Mo e warto by oby sprawdzi zanim napisze si tak nieprawdziw tez .
>
> Pozdr.
>
> --
> Bugatti
Teza jest jak najbardziej prawdziwa - gdyż jedną z oznak zużycia może
być nietrzymanie nominalnego/zadanego przez sterownik ciśnienia
doładowania.
Może to być też przyczyną paru innych usterek, ale też i samej turbiny
jak najbardziej tak.
Pozdrawiam !
PS:
turbosprężarka może się:
- rozlecieć
- zatrzeć
- puścić olej w dolot/wydech
Co więcej może jej się stać ? może się zepsuć ;P
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.11 15:26 Czarek Daniluk
- 11.03.11 15:36 Excite
- 11.03.11 16:40 Czarek Daniluk
- 11.03.11 16:43 Czarek Daniluk
- 11.03.11 18:21 Scyzoryk
- 11.03.11 21:14 Maciej Browarczyk
- 11.03.11 22:21 megrims
- 12.03.11 11:38 Bugatti
- 12.03.11 12:44 Bugatti
- 12.03.11 15:48 Excite
- 12.03.11 15:51 Excite
- 12.03.11 17:35 Bugatti
- 12.03.11 17:37 Bugatti
- 12.03.11 22:06 Excite
- 13.03.11 01:21 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod