  • Data: 2011-03-12 17:35:23
    Temat: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Excite" napisał w wiadomości :
    Dnia 12-03-2011 o 11:38:04 Bugatti napisał(a):
    > Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie.
    >
    > Pokazujesz mi zdjęcie już uszkodzonej turbiny, która już nie pracuje przy
    > motorowni. Nie pytaj mnie co ja myśle (bo ja jestem przkonany że nie masz
    > racji i Ci to udowodnie ze zmierzonym cisnieniem podczas jej pracy) tylko
    > udowodnij to w postaci zmierzenia ciśnienia jej doładowania zmierzonym
    > pod obciążeniem gdy kończy się jej żywot.

    Na pytanie ci odpowiedziałem. Błędnie zakładasz że turbina ma tylko dwa
    stany - pracuje sprawna i nie pracuje zepsuta. Przy uszkodzonym wirniku
    turbina może działać i nie będzie to żadna jej agonia, tyle że nie będzie
    dawała nominalnego ciśnienia. Bo chyba faktu że uszkodzony "wiatraczek"
    dmucha słabiej niż sprawny nie musze ci udowadniać ?

    Możesz mi _zacytować_ gdzie napisałem że turbina ma dwa stany pracy i gdzie
    wogóle w tym wątku pisałem jak pracuje turbina ?

    PS. Porównywanie turbiny do wiatraczka to tak jak porówywanie krowy do
    muła - oba beczą, meczą, oba możesz ciągnąć za cycka ale tylko jeden/jedna
    tryśnie mlekiem - to tak na marginesie. ;>
    PS2. Mógłbyś sobie ustawić kodowanie bo powinieneś mieć 8-bitowe.

    Pozdr.
    Bugatti