  • Data: 2011-03-12 11:38:04
    Temat: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Excite" napisał w wiadomości:

    Dnia 11-03-2011 o 14:03:06 Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):
    > A jesteś pewień ? Udowodnisz nam to ?

    Wystarczy zużyty wirnik kompresji jak na tym zdjęciu
    http://www.moto-market.pl/turbo-service/fart4.jpg i co myślisz że turbina
    utrzyma nominalne ciśnienie ?

    -----

    Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie.

    Pokazujesz mi zdjęcie już uszkodzonej turbiny, która już nie pracuje przy
    motorowni. Nie pytaj mnie co ja myśle (bo ja jestem przkonany że nie masz
    racji i Ci to udowodnie ze zmierzonym cisnieniem podczas jej pracy) tylko
    udowodnij to w postaci zmierzenia ciśnienia jej doładowania zmierzonym pod
    obciążeniem gdy kończy się jej żywot.

    Pozdr.
    Bugatti