    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 2T nie chce ruszyć po zimie
    Date: Sun, 29 Mar 2009 21:29:44 +0200

    a falco napisal:
    > zaobserwowałem, że
    [...]

    Co Wy? Przeciez temat zamkniety, Marek B. napisal:

    > Spuszczamy paliwo z gaźnika, zalewamy gaźnik na nowo kładąc gada na
    > boczek, kopiemy i jedziemy. Od pierwszego kopniaka zaskoczył a spuszczając
    > benzynę z gaźnika zauważyłem że olej się jakoś od paliwa oddzielił i było
    > więcej oleju niż benzyny.

    I juz wszystko jasne - nie oproznil gaznikow na zime;)

    A do falco - nie mialem do czynienia z tak stara jawa (w sensie, widzialem i
    wiem jaka to jest, ale nie grzebalem) - ale czy ona ma w ogole ssanie?
    Wydaje mi sie, ze ta "pompka" po prostu powoduje zalanie calej komory
    plywakowej (jak w romecie) i tym samym wzbogaca mieszanke. W maszynach z
    dzwignia ssania nie widzialem takowej pompki (czy tez dzwigni pompki).

    Dziwne, ze latwiej pali, gdy nie podpompujesz - to moze znaczyc, ze masz zle
    ustawiony gaznik, albo zasyfiony filtr powietrza albo zle ustawiony poziom
    paliwa, albo wyjechane dysze, albo...

    Ogolnie moze sie okazac, ze caly czas masz za duzo paliwa. Sprawdz to.

    --
    pzdr:
    Ivam