  • Data: 2009-04-01 05:26:06
    Temat: Re: 2T nie chce ruszyć po zimie
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I glowice. Raczej nieodzownie. Nie byloby od rzeczy wypolerowanie
    > denka tloka.

    Co takiego? Mnie uczyli, ze w demoludach stop stosowany na tlok (jakis
    prosty silumin bez dodatkow, a czesto z duza iloscia zanieczyszczen) nie
    jest dostatecznie odporny na temperature i czysci sie wylacznie glowice.
    Jeszcze nigdy nie czyscilem w zadnej wiesi, etce czy czymkolwiek co robilem,
    tloka.

    Wydawalo mi sie, ze nawet w jakiejs madrej ksiazce o 2T czytalem, ze po
    remoncie, az do nastepnego remontu nie rusza sie ani tloka, ani
    pierscionkow - no chyba, ze cos walnie.

    Pelna konsternacja z mojej strony... a w ogole po co polerowac to denko?
    Zeby nie bylo nieporozumien - powaznie pytam.

    A juz teraz do falco:
    Olej - uzywaj jakiego chcesz, bo kazdy bedzie lepszy niz olej z epoki kiedy
    ta maszyna byla produkowana;)... niemniej nie lubie orlenowskich oliw do 2T,
    bo raz mi na nich kopci, raz nie. Kiedys z platinum byl pelen syntetyk, a
    potem okazalo sie, ze nie zminili opakowania, nazwy, nic i sie zrobil z tego
    pol-syntetyk;)

    A ilosc oleju - lej ile instrukcja podaje, ale nie obawiaj sie przegonienia
    Twojej zJawy po wyzszych obrotach. Wazne, zebys nie przegrzewal, a tak to
    pelen zakres obrotow i nawet mozna lekko podkatowac. Instrukcja podaje
    zapewne jazde z maksymalna predkoscia na jakims poziomie, no nie?

    --
    pzdr:
    Ivam