  • Data: 2009-04-01 08:32:27
    Temat: Re: 2T nie chce ruszyć po zimie
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > syntetyki raczej odradzali wszyscy

    Na dotarcie, czy w ogole? Jeszcze mi powiedz, ze uzywali argumentow pt. "bo
    syf wyplucze" ;)

    > Chciałem użyć Midlanda (oryginalny), który bardzo dobrze sprawdza się w

    Bardzo dobry olej - naprawde nie spotkalem zlych opinii, sam leje do MZ,
    kumpel do KTM'a i wszyscy chwala.

    > starych, garbusowych silnikach, ale znalazłem tylko syntetyk.

    Ja tez nie znalazlem zadnych pol-syntetykow od midlanda. Nie wiem czy robia
    w ogole;)

    > Na orlenowski jedni narzekają, inni chwalą, zgłupieć można... ;)

    Do aprilii rs raczej bym nie wlal. Ale w mz'cie nie mialem oporow:)

    > Mam wciąż obawy czy na same docieranie półsyntetyk to dobry wybór, czy na
    > pierwsze 500 km nie powinien być jednak minerał, ale tu też sto

    Poczytaj o olejach - ale ksiazke, a nie internet. Ogolnie miedzy mineralem a
    pol-syntetykiem jest znacznie mniejsza roznica niz miedzy pol- a pelnym
    syntetykiem. Lej co masz i dotrzyj dobrze (czyli nie przegrzewaj), potem lej
    syntetyk.

    > Dokładnie tak! ;)

    Instrukcja jest "na wszelki wypadek", bo zdazaja sie rozni klienci. Sprawdz
    archiwum grupy, gdzies bylo ladnie wyjasnione dlaczego lepiej jest docierac
    z pelnym zakresem obrotow, a nie jak podaje wiekszosc instrukcji (czyli np.
    od MZ bylo chyba nie przekraczac 5tys obr).

    > Dzięki!

    No problem;)

    --
    pzdr: