  • Data: 2009-03-29 21:07:18
    Temat: Re: 2T nie chce ruszyć po zimie
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > A do falco - czy ona ma w ogole ssanie? Wydaje mi sie, ze ta "pompka" po prostu
    powoduje zalanie
    > calej komory plywakowej (jak w romecie) i tym samym wzbogaca mieszanke.

    Nie, nie ma ssania, jedynie kranik do zamykania dopływu powietrza i
    pompkę (kołeczek) do przelania gaźnika. Tylko do odpalania na zimnym
    silniku po dłuższym postoju.

    > Ogolnie moze sie okazac, ze caly czas masz za duzo paliwa. Sprawdz to.

    Bardzo możliwe, ja na razie jestem kompletnie zielony i krok po kroku
    się uczę... ;) SenNa... jest po całkowitej renowacji, silnik ma dopiero
    ok. 200 km, więc przede mną jeszcze wiele, wiele, niespodzianek, które
    mam nadzieję z pomocą innych i własnym samozaparciem... ;) z powodzeniem
    pokonywać... ;)

    P.S. Fotki już podsyłałem na precla, ale pochwalę się jeszcze raz... ;)
    Oto SenNa...

    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa17558#

    --