  • 31. Data: 2013-02-25 14:05:24
    Temat: Re: 27" monitor
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-25 13:59, jg pisze:

    > 4:3 i 27'' ? a nie jest tak, ze takich nie produkuja?

    Produkują tyle tylko ze za 3/1 ceny:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/1579186

    miab

  • 32. Data: 2013-02-25 15:34:40
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 25 Feb 2013 14:05:24 +0100, miab <m...@w...pl> wrote:

    >Produkują tyle tylko ze za 3/1 ceny:
    >http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/1579186

    Ale to jest monitor referencyjny, nie ta liga - cena nie jest efektem
    zastosowania proporcji 4:3
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 33. Data: 2013-02-25 19:41:22
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-24 21:53, 2late pisze:
    ^^^^^

    Nomen omen - nie wiem czy nie piszę za późno.

    > Juz sie zdecydowalem na LG z tunerem TV. Jak mi jutro odpisza ile potrwa
    > dostawa to zamowie.

    Jaki model? Bo w tegorocznych AFAIR z 50 na końcu opartych o IPS z PIP i
    spleet screenem a la konsola dalej nie poprawiono w LG niedogodności
    jaką mam w swoim LG DM2780D, tzn brak obsługi DPMS - jest to o tyle
    wkurzające, że trzeba go włączyć ręcznie i sam się nie wygasza od razu,
    zazwyczaj też trzeba wyłączyć z panelu dotykowego lub pilota - taki urok
    combo u LG (u konkurencji chyba niestety podobnie).
    No i jeszcze jedna sprawa - do multimediów, sieci, 2D itp. ten monitor
    będzie bardzo OK, natomiast do szybkich FPSów itp. już trochę gorzej -
    mam na biurku 2 monitory: jeden LG W2252TQ z 2ms GTG, drugi ten LG
    DM2780D z 5ms GTG i na nim wyraźnie widać że matryca jest wolniejsza
    /ma większe imput lagi.

    --
    /MB

  • 34. Data: 2013-02-25 21:53:31
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/02/2013 6:41 PM, Michal wrote:

> [...]
    > na biurku 2 monitory: jeden LG W2252TQ z 2ms GTG, drugi ten LG DM2780D z
    > 5ms GTG i na nim wyraźnie widać że matryca jest wolniejsza

    M2752D-PZ
    Myslalem o 16:10 ale ze nie mam miejsca na telewizor to upchne dwa w
    jednym. Zwlaszcza ze TV ogladam od swieta a i to na laptopie z Karta TV i
    jak juz, to jakis mecz. Za to filmy zawsze ogladam i bede bardzo szczesliwy
    kiedy napisy beda na ekranie wieksze. Mam nadzieje ze wolna matryca mi nie
    przeszkodzi, bo kompletnie nie gram w zadne gry. Kiedys mam zamiar sobie
    troche przeorganizowac otoczenie zeby dolozyc drugi monitor wtedyt bede sie
    martwil tylko o jakosc obrazu.

  • 35. Data: 2013-02-25 22:12:17
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    mi-i3020137698.html

    > Przecież to 16:9. Do komputera psu na budę. Przy 27" przekątnej wysokość
    > ekranu wynosi 34 cm, czyli tyle ile ma monitor 22" w formacie 4:3. I to za
    > jakie pieniądze. Bzura kompletna. 27" w formacie 4:3 kupisz za 1/3 tej ceny.
    >
    > Pzdr

    Pokaż monitor 27" 4:3 za 1/3 tej ceny.

    --
    GLaF

  • 36. Data: 2013-02-25 22:36:02
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-25 21:53, 2late pisze:

    > M2752D-PZ

    Czyli ten o którym myślałem. Jak będziesz kupował sprawdź czy
    poprawiono wspomnianą obsługę VESA DPMS - na dłuższą metę jej brak w
    roli monitora komputerowego trochę denerwuje.

    > Myslalem o 16:10 ale ze nie mam miejsca na telewizor to upchne dwa w
    > jednym. Zwlaszcza ze TV ogladam od swieta a i to na laptopie z Karta TV
    > i jak juz, to jakis mecz.

    To tym bardziej 16:9 jest OK - mniej misjca będą zajmowały czarne pasy.

    > Za to filmy zawsze ogladam i bede bardzo
    > szczesliwy kiedy napisy beda na ekranie wieksze.

    Z 50-60 cm na typowym biurku te 27" jest OK, ale z tej odległości bardzo
    marnie wygląda sygnał DVD-T SD (w HD jest tylko TVP1 i 2 na 2 róznych
    MUXach). Do filmów jednak trochę mało, ale przyzwyczaiłem się
    do oglądania na 50", parę obejrzałem na 64" więc to może nie być
    miarodajne.

    > Mam nadzieje ze wolna matryca mi nie przeszkodzi, bo kompletnie nie
    > gram w zadne gry.

    Ona nie tyle jest wolna, co trochę ten imput lag w combo TV/monitor
    przeszkadza, ale to chyba tylko pod warunkiem grania w gry.

    > Kiedys mam zamiar sobie troche przeorganizowac otoczenie zeby dolozyc drugi
    > monitor wtedyt bede sie martwil tylko o jakosc obrazu.

    Dwa monitory faja sprawa, najlepiej tej samej wielkości i
    rozdzielczości, bo 22" 16:10 1680x1050 i 27" 1920x1080 nadaje się do
    pracy praktycznie tylko jako niezależne ekrany, bez łączenia w EyeFinity
    itp.

    --
    /MB

  • 37. Data: 2013-02-25 23:14:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/02/2013 9:36 PM, Michal wrote:

    > Czyli ten o którym myślałem. Jak będziesz kupował sprawdź czy
    > poprawiono wspomnianą obsługę VESA DPMS - na dłuższą metę jej brak w roli
    > monitora komputerowego trochę denerwuje.

    Trudno, jakos to bede musial przezyc. Kupuje on-line wiec za wiel sie nie
    nasprawdzam.

    > To tym bardziej 16:9 jest OK - mniej misjca będą zajmowały czarne pasy.

    Prawde mowiac jetem fanem filmow z lat 40, 50 czy 60tych wiec czesto bede
    mial pasy po bokach. ;)

> [...]
    > MUXach). Do filmów jednak trochę mało, ale przyzwyczaiłem się
    > do oglądania na 50", parę obejrzałem na 64" więc to może nie być miarodajne.

    Jak pisalem, TV ogladam rzadko ale lubie byc niezalezny kiedy wiem ze w
    kazdej chwili moge wlaczyc. Poza tym nie mieszkam w Polsce wiec TVP srednio
    mnie interesuje. ;)

> [...]
    > praktycznie tylko jako niezależne ekrany, bez łączenia w EyeFinity itp.

    Dobrze wiedziec. Podowiaduje sie wszystkiego jak juz bede gotow.

    Kliknalem, kupilem i za dwa tygodnie bedzie. Niezle sciemniaja, na stronie
    produktu nie bylo nic na temat terminu dostawy, potem podczas wypeniania
    formularzy krok po kroku 8-10 dni, a po zaplaceniu dostalem ladne
    potwierdzenie, ze powinienem sie dostawy spodziewac pomiedzu 8 a 10tym
    marca. I nie bylo innej opcji jak darmowa dostawa. ;) Juz mi sie nie chce
    kombinowac, bo w komentarzach, w roznych sklepach, czytalem ze ludzie dlugo
    czekaja na ten model.

  • 38. Data: 2013-02-25 23:15:38
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 25 Feb 2013 14:05:24 +0100, miab napisał(a):

    > Produkują tyle tylko ze za 3/1 ceny:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/1579186
    >
    > miab

    "Rozdzielczość 1920 x 1200 px"
    To 16:10

  • 39. Data: 2013-02-26 20:39:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2013, Michal wrote:

    > Dwa monitory faja sprawa, najlepiej tej samej wielkości
    > i rozdzielczości, bo 22" 16:10 1680x1050 i 27" 1920x1080 nadaje
    > się do pracy praktycznie tylko jako niezależne ekrany,

    Wystarczy ten sam rozmiar piksela, żeby toto było użyteczne
    (i to bardzo). Nawet monitor o wyraźnie mniejszej rozdzielczości
    można "dostawić" (obrócony o 90 stopni).

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2013-02-26 20:44:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013, Tasiorsa wrote:

    > Doloz jeszcze 5 stowek i kup to:
    > http://allegro.pl/monitor-27-dell-u2713hm-ips-wqhd-4
    xusb-hdmi-i3020137698.html
    > Monitor wbrew pozorom kupuje sie na lata. Komputer 3x wymienisz a monitor
    > zostanie

    Jak pisał o filmach, to chyba warto przestrzec, że *podobno* (nie
    miałem w ręku, jedynie gdzieś opisy widziałem) niektóre sprzęty
    (typu odtwarzacze DVD) mają opory ze współpracą z HDMI z takimi
    rozdzielczościami.
    "standard nie przewiduje" (znaczy "standard HD").
    Tak, wiem, pisał o zapodawaniu sygnału z peceta :)

    pzdr, Gotfryd