  • 21. Data: 2013-02-21 10:13:18
    Temat: Re: 27" monitor
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/02/2013 8:57 AM, LPPL wrote:

    > Użytkownik "2late"

    > Mam i po powrocie do domu sprawdzę, w każdym razie miedzy innymi dlatego go
    > wymieniłem, bo czasami oglądałem coś leżąc na łóżku albo ćwicząc na
    > wiosełkach i pod samsunga (tn) musiałem podkładać książki a w dellu
    > wszystko widać bez przekłamań i żadnej ingerencji.

    No dokladnie, chodzi mi o ogladanie filmow z lozka z ktorego mam pol metra
    nizej i na 3 metrach robi roznice.
    No a przy okazji, na ekranie 16:10 masz czarne paski na dole i gorze
    monitora kiedy film ogladasz w miare nowy?

  • 22. Data: 2013-02-21 10:27:25
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "2late"

> [...]
    > No a przy okazji, na ekranie 16:10 masz czarne paski na dole i gorze
    > monitora kiedy film ogladasz w miare nowy?

    To spokojnie, bo oglądam w takich samych warunkach i nawet go nie muszę
    przechylać. Paski są, dlatego pokazałem ci też tę 23", tylko podpisałem źle,
    bo chodziło mi właśnie o filmy.

    --
    LPPL

  • 23. Data: 2013-02-21 11:39:45
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/02/2013 9:27 AM, LPPL wrote:

    > To spokojnie, bo oglądam w takich samych warunkach i nawet go nie muszę
    > przechylać. Paski są, dlatego pokazałem ci też tę 23", tylko podpisałem
    > źle, bo chodziło mi właśnie o filmy.

    Jak juz kupie 16:9 to 27 cali.
    Jeszcze sie porozgladam.

  • 24. Data: 2013-02-21 19:35:59
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Napisalem w pierwszym mailu ze bede podlaczal kablem vga, na slabym
    > laptopie ze zintegrowana karta graficzna, itp... :)

    Wiem, pamiętam, tylko... czy jak zmienisz kompa, to zmienisz monitor?
    IMHO lepiej dokupić stację dokującą i wyciągnąć z niego DVI (jak ma
    oczywiście). Kablem VGA w życiu bym nie podłączał monitora 27". Przy 24"
    to już dramat.
    Przem

  • 25. Data: 2013-02-21 20:13:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > IMHO lepiej dokupić stację dokującą i wyciągnąć z niego DVI (jak ma
    > oczywiście). Kablem VGA w życiu bym nie podłączał monitora 27". Przy 24" to

    Czemu?

  • 26. Data: 2013-02-21 23:06:30
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > IMHO lepiej dokupić stację dokującą i wyciągnąć z niego DVI (jak ma
    > oczywiście). Kablem VGA w życiu bym nie podłączał monitora 27". Przy

    podłączałem 40" zwykłym VGA wyjściem w fullHD i dobrze to wyglądało

    jeffrey

  • 27. Data: 2013-02-24 18:23:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No a przy okazji, na ekranie 16:10 masz czarne paski na dole i gorze
    > monitora kiedy film ogladasz w miare nowy?

    To oczywiste, ze predzej bedziesz mial czarne paski na 16:10 niz na 16:9.

    Wiekszosc filmow jakie ostatnio wpadly mi w rece bylo w 1280x536,
    czyli ekran 16:10 bedzie mial czarne 33% powierzchni.
    Przy filmie fullhd (1920x1080) bedziesz mial zaczernione 10% powierzchni
    ekranu.

  • 28. Data: 2013-02-24 18:54:40
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-02-19 20:55, 2late pisze:
    > Wiem, nie jestem oryginalny :)
    >
    > Zamierzam kupic monitor 27 cali.

    dobry tani monitor 27
    http://allegro.pl/i3032320659.html

  • 29. Data: 2013-02-24 21:53:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/02/2013 5:54 PM, terjan wrote:

    > dobry tani monitor 27
    > http://allegro.pl/i3032320659.html

    Juz sie zdecydowalem na LG z tunerem TV. Jak mi jutro odpisza ile potrwa
    dostawa to zamowie.

  • 30. Data: 2013-02-25 13:59:16
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 06:06:54 +0100, Kamil napisał(a):

    > jakie pieniądze. Bzura kompletna. 27" w formacie 4:3 kupisz za 1/3 tej ceny.

    4:3 i 27'' ? a nie jest tak, ze takich nie produkuja?

    --
    jg