  • 11. Data: 2013-02-20 09:44:32
    Temat: Re: 27" monitor
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/02/2013 8:35 AM, JDX wrote:
    > On 2013-02-20 00:13, 2late wrote:
    > [...]
    >> to moze powinienem kupic ten monitor:
    >>
    >> http://www.samsung.com/hk_en/consumer/computer-perip
    herals/monitors/commercial/LS24A450BWT/XK-spec?subsu
    btype=sa450-led
    > Chcesz przepłacać za 16:10? :-D

    Tanszy jest niz 27".
    ;)

  • 12. Data: 2013-02-20 11:27:41
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "2late"

    herals/monitors/commercial/LS24A450BWT/XK-spec?subsu
    btype=sa450-led

    > Tanszy jest niz 27".
    > ;)

    Tu masz 24 na IPS 16:10 dobry do netu

    http://www.x-kom.pl/p/70495-monitor-lcd-led-24-dell-
    u2412m-czarny.html

    A jeśli do gier to np ten:

    http://www.x-kom.pl/p/70823-monitor-lcd-led-23-dell-
    u2312hm-czarny.html--

    Może można znaleźć taniej, ale (wg. mnie) sklep jest ok.
    LPPL

  • 13. Data: 2013-02-20 12:07:42
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-02-20 08:26, 2late pisze:
    > Za mala plamka i za duza rozdzielczosc.
    Od kiedy plamka jest za mala? Im mniejsza plamka tym wyzsza jakosc
    obrazu. A im wyzsza rozdzielczosc tym lepiej! Przeciez jak masz ''za
    male'' to przeskalowujesz pulpit - w win 7 bez problemowo, w Firefox No
    Squint i w zasadzie po sprawie. A wysoka rozdzielczosc i mala plamka +
    matryca S-IPS (czyli bdb katy patrzenia) to nie ma porownania z marnym TFT.
    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-02-20 23:18:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/02/2013 10:27 AM, LPPL wrote:

    herals/monitors/commercial/LS24A450BWT/XK-spec?subsu
    btype=sa450-led

    > Tu masz 24 na IPS 16:10 dobry do netu
    >
    > http://www.x-kom.pl/p/70495-monitor-lcd-led-24-dell-
    u2412m-czarny.html

    Dzieki, rozwaze, porownam i zdecyduje. ;)
    Masz ten monitor lub widziales czy da sie go przechylic w dol?

  • 15. Data: 2013-02-20 23:21:43
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/02/2013 11:07 AM, Tasiorsa wrote:

> [...]
    > zasadzie po sprawie. A wysoka rozdzielczosc i mala plamka + matryca S-IPS
    > (czyli bdb katy patrzenia) to nie ma porownania z marnym TFT.

    Dzieki. Oczywiscie, to wszystko prawda, ale pisalem do czego potrzebuje ten
    monitor i obawiam sie ze sie nie nada. I dlatego nie mam zamiaru placic za
    cos czego nie potrzebuje.

  • 16. Data: 2013-02-20 23:27:20
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Za mala plamka i za duza rozdzielczosc.

    nie ma czegoś takiego jak za duża rozdzielczość, no chyba, że przez
    kabel vga się chce to oglądać.
    Przem

  • 17. Data: 2013-02-21 00:44:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/02/2013 10:27 PM, Przemek wrote:

    > nie ma czegoś takiego jak za duża rozdzielczość, no chyba, że przez kabel
    > vga się chce to oglądać.

    Napisalem w pierwszym mailu ze bede podlaczal kablem vga, na slabym
    laptopie ze zintegrowana karta graficzna, itp... :)

  • 18. Data: 2013-02-21 06:06:54
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Tasiorsa" napisał:

    > Doloz jeszcze 5 stowek i kup to:
    > allegro.pl/monitor-27-dell-u2713hm-ips-wqhd-4xusb-hd
    mi-i3020137698.html

    Przecież to 16:9. Do komputera psu na budę. Przy 27" przekątnej wysokość
    ekranu wynosi 34 cm, czyli tyle ile ma monitor 22" w formacie 4:3. I to za
    jakie pieniądze. Bzura kompletna. 27" w formacie 4:3 kupisz za 1/3 tej ceny.

    Pzdr

  • 19. Data: 2013-02-21 07:50:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-20 23:18, 2late pisze:

    > Dzieki, rozwaze, porownam i zdecyduje. ;)
    > Masz ten monitor lub widziales czy da sie go przechylic w dol?

    Z fotek wynika że się da. Pytanie ile potrzebujesz tego wychylenia.
    Przy matrycy IPS kąty są dużo lepsze niż TN gdzie przy oglądaniu z dołu
    kolory się rozjeżdżają.

  • 20. Data: 2013-02-21 09:57:20
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "2late"

    u2412m-czarny.html

    > Dzieki, rozwaze, porownam i zdecyduje. ;)
    > Masz ten monitor lub widziales czy da sie go przechylic w dol?

    Mam i po powrocie do domu sprawdzę, w każdym razie miedzy innymi dlatego go
    wymieniłem, bo czasami oglądałem coś leżąc na łóżku albo ćwicząc na
    wiosełkach i pod samsunga (tn) musiałem podkładać książki a w dellu wszystko
    widać bez przekłamań i żadnej ingerencji.

    --
    LPPL