  • 1. Data: 2013-02-19 20:55:24
    Temat: 27" monitor
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Wiem, nie jestem oryginalny :)

    Zamierzam kupic monitor 27 cali.

    Do codziennego uzytku, normalnie, zadnych cudow, internet, filmy, nie gram,
    nie jestem designerem, powinien miec regulacje konta nachylenia w pionie i
    poziomie zeby sobie ladnie z kilku metrow ustawic ekran do ogladania filmow
    (ale nie powinno to sie odbic na ogolnej jakosci monitora).

    Bedzie stal na biurku nie dalej jak 1 m od oczu (do 5 h dziennie przed
    kompem w domu potrafie spedzic, zaleznie od pory roku ;) ).

    Nie potrzebuje 16:10 bo nie czuje potrzeby przeplacac.

    Bedzie podlaczany tymczasowo do laptopa (wyjscie VGA) a potem do blaszaka
    (nie wiem czy teraz wszystkie maja HDMI ale, jako ze nie gram w gry, to
    raczej karta graficzna, jesli bedzie inna niz zintegrowana, to na pewno nie
    bedzie zaden wypas).

    Tuner TV mam teraz w latopie i zastanawiam sie jak to rozwiazac (raczej
    malo istotne).

    Poczytalem jak sie do tego zabrac i mimo wszystko jest taka masa modeli, ze
    nie jestem w stanie wybrac.

    Zarzuccie jakimis linkami pod rozwage. :)

  • 2. Data: 2013-02-19 21:00:10
    Temat: Re: 27" monitor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    > Zamierzam kupic monitor 27 cali.

    Kup telewizor.

  • 3. Data: 2013-02-19 21:11:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:
    > Wiem, nie jestem oryginalny :)
    >
    > Zamierzam kupic monitor 27 cali.

    jaki budżet? :)

  • 4. Data: 2013-02-19 22:05:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/02/2013 8:11 PM, Mr. Misio wrote:

    > jaki budżet? :)

    Podalem chyba najnizsze parametry wiec raczej nie powinno przekroczyc
    1500PLN ale rozwaze kazda rozsadna ewentualnosc. ;)

  • 5. Data: 2013-02-19 22:51:00
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-02-19 22:05, 2late pisze:
    > Podalem chyba najnizsze parametry wiec raczej nie powinno przekroczyc
    > 1500PLN ale rozwaze kazda rozsadna ewentualnosc. ;)
    Doloz jeszcze 5 stowek i kup to:
    http://allegro.pl/monitor-27-dell-u2713hm-ips-wqhd-4
    xusb-hdmi-i3020137698.html
    Monitor wbrew pozorom kupuje sie na lata. Komputer 3x wymienisz a
    monitor zostanie

    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-02-20 00:05:39
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/02/2013 9:51 PM, Tasiorsa wrote:

> [...]
    xusb-hdmi-i3020137698.html
    > Monitor wbrew pozorom kupuje sie na lata. Komputer 3x wymienisz a monitor

    Pixel Pitch:
    0.23mm

    Optimal Resolution:
    2560 x 1440 at 60 Hz

    No super. ;)

  • 7. Data: 2013-02-20 00:13:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/02/2013 7:55 PM, 2late wrote:

    A jesli to prawda co pokazuje ten obrazek:

    http://tinypic.com/view.php?pic=21amrdt&s=5

    to moze powinienem kupic ten monitor:

    http://www.samsung.com/hk_en/consumer/computer-perip
    herals/monitors/commercial/LS24A450BWT/XK-spec?subsu
    btype=sa450-led

  • 8. Data: 2013-02-20 01:37:40
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-02-20 00:05, 2late pisze:
    > Pixel Pitch:
    > 0.23mm
    > Optimal Resolution:
    > 2560 x 1440 at 60 Hz
    > No super. ;)
    A co ci sie kolego w tym nie podoba?
    Sam mam 30'' HP LP3065 2560x1600 i bardzosobie chwale
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-02-20 08:26:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/02/2013 12:37 AM, Tasiorsa wrote:
    > A co ci sie kolego w tym nie podoba?
    > Sam mam 30'' HP LP3065 2560x1600 i bardzosobie chwale

    Za mala plamka i za duza rozdzielczosc.

  • 10. Data: 2013-02-20 09:35:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-20 00:13, 2late wrote:
    [...]
    > to moze powinienem kupic ten monitor:
    >
    > http://www.samsung.com/hk_en/consumer/computer-perip
    herals/monitors/commercial/LS24A450BWT/XK-spec?subsu
    btype=sa450-led
    Chcesz przepłacać za 16:10? :-D