eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8, rozrzad - finał › Re: -27,8, rozrzad - fina?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: mleko <m...@m...ml>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8, rozrzad - fina?
    Date: Thu, 18 Feb 2010 17:59:18 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <hljrl8$bfg$1@news.onet.pl>
    References: <hljc2u$ah8$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljclq$1ne$1@news.onet.pl>
    <hljctk$anj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljer2$8qe$1@news.onet.pl>
    <hljhkg$ipr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hljhgm$gmh$1@news.onet.pl>
    <hljjsb$k4t$3@nemesis.news.neostrada.pl> <hljk3r$nku$1@news.onet.pl>
    <hljm4b$lvj$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hljoff$374$1@news.onet.pl>
    <hljqt3$osj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-156.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266512360 11760 91.150.222.156 (18 Feb 2010 16:59:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 16:59:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hljqt3$osj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100218-0, 2010-02-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256885
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-18 17:35, KJ Siła Słów wrote:

    > No jesli samochod jechal, nie pokazywal ze go boli a jednoczesnie sie
    > zajezdzil to mozna to teoretycznie mowic ze to wada.
    > Choc w praktyce wiadomo ze tak sie nie jezdzi, nawet probowalem cos
    > tlumaczyc ale wytlumaczyl ktos cos kiedys kobiecie z techniki ?
    > ;-)

    :)
    >
    >
    > A co moglo spowodowac wytarcie walka drogi Holmesie ?
    > Wada obrobki krzywek albo brak smarowania. Skoro reszta krzywek
    > wytrzymala (a walek sie robi "na raz") to pozostaje smarowanie.

    Uszkodzony popychacz Watsonie? :)


    >
    > Wg zeznan mechanika bylo tych silnikow sporo z tym problemem i rowniez
    > wg niego magistrale pionowe nie sa rownie drozne.

    Fiat -> gwarancja -> rekojmia
    >
    > Uklady smarowania nie sa specjalnie projektowane pod idealnie rowne
    > cisnienie w kazdej odnodze, zaklada sie ze i tak pompa podaje tyle ze w
    > kazdym miejscu wystarczy i ze warunki pracy ogolnie rzecz biorac beda
    > przecietne. Gorzej jak nie sa.

    Ano sa. Zarowno na pierwszej jak i czwartej panewce ma byc podobne
    cisnienie, podobnie z rozrzadem.
    >
    >

    >
    > Ano bylo. Zostalo zastapione przez 2,5 litrowe V6 i teraz to mnie to
    > malo obchodzi na ktorym biegu zona jezdzi, bo silnik z dowolnego biegu
    > ciagnie jak tur.

    :) Gdyby to 2.5 zawiodlo, to polecam wieksze silniki z konca lat 90tych,
    z gazikiem :) Wozidla z takimi silnikami sa bajecznie tanie, wiec liczac
    jak "Ż.." , zostaje sporo pieniedzy na na paliwo/gaz i ewentualne drobne
    naprawy. W ogolnym rozrachunku i tak sie jest na +

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: