  • Data: 2010-01-27 09:48:26
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek wrote:

    > Panowie wyzej pitola -lancuch rozrzadu oprocz tego ze kreci walkami
    > czesto napedza tez czesto osprzet np pompe wtryskowa
    > ,prozniowa czy olejowa szybkie googlanie nic nie dalo ale pobor
    > mocy przez te dodatki wcale nie jest maly , rzedu kilku kilowatow
    > -np w moi oplowskim 2.0dti sa dwa lancuchy - jeden dwurzedowy z walu
    > do pompy wtryskowej , drugi jednorzedowy z pompy
    > do walka rozrzadu

    Za szybko wcisnalem, w fiacie jak widze tez tak jest naped z walu
    jednorzedowym biednym lancuchem przekazywany jest na walek
    z tego walka poprzez przekladnie zebata na drugi walek . Z walka napedzana
    jest tez pompa wysokiego cisnienia wiec masy wirujace nie sa male - tu macie
    fotke glowicy
    http://www.allegro.pl/item893504390_glowica_z_turbo_
    panda_multijet_1_3.html