-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Date: Mon, 16 Jan 2012 14:05:22 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <jf17bt$48v$1@mx1.internetia.pl>
References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl> <jenats$4kj$2@inews.gazeta.pl>
<4f0f3a6b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<jenlsq$h68$1@inews.gazeta.pl> <4255976277$20120113004543@squadack.com>
<jese0e$2dq$1@inews.gazeta.pl> <7072519094$20120114224622@squadack.com>
<jests1$4vk$1@mx1.internetia.pl> <8252484625$20120115025900@squadack.com>
<jeu84f$9pd$1@mx1.internetia.pl>
<4f12d91a$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<jeuq9p$cur$1@mx1.internetia.pl>
<4f1353ad$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<jevo0o$bq5$1@mx1.internetia.pl>
<4f14158d$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-148-146.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1326719165 4383 178.36.148.146 (16 Jan 2012 13:06:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2012 13:06:05 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4f14158d$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427080
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16-01-2012 13:18, to pisze:
>> Sugerujesz, że trzymanie w jednym silniku 3500RPM ze 110Nm będzie
>> zdrowe, natomiast 210Nm przy 1500RPM zmasakruje silnik? A co na to
>> panewki w silnikach samochodów ciężarowych?
> Zużyje się dużo szybciej, bo jest większy moment i większe drgania.
Bajki opowiadasz. Gdybyś miał racje, to duże, niewysilone silniki
(szczególnie te wolnoobrotowe) padałyby jak chińskie zabawki a jest
zupełnie odwrotnie. Natomiast od dawna wiadomo, że małe silniki z niskim
momentem obrotowym wymagają wkręcenia na wyższy pułap obrotów żeby
osiągnąć minimalną wartość momentu obrotowego. Z resztą każdy w miarę
sprawny kierowca bez posiłkowania się obrotomierzem jest w stanie ocenić
tę bezpieczną granicę po zachowaniu silnika.
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.12 14:07 DoQ
- 16.01.12 21:56 V-Tec
- 16.01.12 22:37 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 22:56 Adam Płaszczyca
- 22.01.12 21:00 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=