eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody25% więcej koni na LPG niz PBRe: 25% więcej koni na LPG niz PB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Date: Sat, 14 Jan 2012 18:36:27 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <1ua9rkjb2l02l.zxq2e9y4c1er$.dlg@40tude.net>
    References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl>
    <m5ng1rk1gsxi$.1g8qkrmkqext4$.dlg@40tude.net>
    <jesdpi$203$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326562575 3933 82.143.187.50 (14 Jan 2012 17:36:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jan 2012 17:36:15 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426649
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 17:25:07 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
    >>> "nie,
    >>> nie nie da się, no chyba że...
    >>> chyba że by mu tak ustawić mieszankę żeby palił strasznie dużo"
    >>
    >> Nie ma takiej możliwości w wolnossącym silniku benzynowym.
    >
    > Czyli po prostu nie da się ?

    O ile pamietam stare czasy, to spalanie do CO a nie do CO2 bylo jednak
    efektywniejsze. Tzn jesli chodzi o tlen, nie o paliwo :-)

    Ale czy 25% ? Watpie.

    No i to bylo wieki temu, teraz elektronika zwariuje, a na gazie to w ogole
    problem doprowadzic te sama ilosc tlenu co na benzynie.

    >> Podnoszenie mocy benzynowego silnika wolnossącego polega przedewszystkim na
    >> dostarczeniu do cylindra większej ilości _powietrza_ - paliwo to sprawa
    >> wtórna.
    >
    > Czyli bez turba się nie da, a turbo to nie 25minut ;)
    > czyli odpada

    Podtlenek azotu :-)
    A moze nitrometan do baku ?

    >>> pytanie poboczne, czemu "wgniata w fotel" dopiero od 70..80km/h ?
    >> Nie wiem, sprawny samochód im szybciej jedzie tym gorzej przyspiesza,
    > 0..50 muł, a potem kop, wygląda jak by największy miało przy 70km/h
    > zabawa jest 160km/h+ tam jest fajnie i dalej cichutko :)

    Popatrzcie na ch-ke silnika. Najwiekszy moment jest przy srednich obrotach.
    Oczywiscie o ile biegu nie mozemy zmienic.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: