-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Date: Sat, 14 Jan 2012 18:36:27 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <1ua9rkjb2l02l.zxq2e9y4c1er$.dlg@40tude.net>
References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl>
<m5ng1rk1gsxi$.1g8qkrmkqext4$.dlg@40tude.net>
<jesdpi$203$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326562575 3933 82.143.187.50 (14 Jan 2012 17:36:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jan 2012 17:36:15 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426649
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 14 Jan 2012 17:25:07 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
>>> "nie,
>>> nie nie da się, no chyba że...
>>> chyba że by mu tak ustawić mieszankę żeby palił strasznie dużo"
>>
>> Nie ma takiej możliwości w wolnossącym silniku benzynowym.
>
> Czyli po prostu nie da się ?
O ile pamietam stare czasy, to spalanie do CO a nie do CO2 bylo jednak
efektywniejsze. Tzn jesli chodzi o tlen, nie o paliwo :-)
Ale czy 25% ? Watpie.
No i to bylo wieki temu, teraz elektronika zwariuje, a na gazie to w ogole
problem doprowadzic te sama ilosc tlenu co na benzynie.
>> Podnoszenie mocy benzynowego silnika wolnossącego polega przedewszystkim na
>> dostarczeniu do cylindra większej ilości _powietrza_ - paliwo to sprawa
>> wtórna.
>
> Czyli bez turba się nie da, a turbo to nie 25minut ;)
> czyli odpada
Podtlenek azotu :-)
A moze nitrometan do baku ?
>>> pytanie poboczne, czemu "wgniata w fotel" dopiero od 70..80km/h ?
>> Nie wiem, sprawny samochód im szybciej jedzie tym gorzej przyspiesza,
> 0..50 muł, a potem kop, wygląda jak by największy miało przy 70km/h
> zabawa jest 160km/h+ tam jest fajnie i dalej cichutko :)
Popatrzcie na ch-ke silnika. Najwiekszy moment jest przy srednich obrotach.
Oczywiscie o ile biegu nie mozemy zmienic.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.12 18:41 to
- 14.01.12 18:45 Michał
- 14.01.12 21:25 m...@i...pl
- 14.01.12 22:46 RoMan Mandziejewicz
- 14.01.12 22:58 DoQ
- 14.01.12 23:58 DoQ
- 15.01.12 00:02 to
- 15.01.12 00:08 DoQ
- 15.01.12 00:40 to
- 15.01.12 02:58 RoMan Mandziejewicz
- 15.01.12 09:44 Artur Maśląg
- 15.01.12 10:56 Michał
- 15.01.12 11:00 DoQ
- 15.01.12 11:01 DoQ
- 15.01.12 14:48 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=