eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 224609394
    Date: Sat, 16 Nov 2013 16:07:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l67e8d$76o$2@node2.news.atman.pl> <l67hdq$s3c$1@news.supermedia.pl>
    <l67ins$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67ui9$k2d$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-66-249-106.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1384614461 24083 89.66.249.106 (16 Nov 2013 15:07:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Nov 2013 15:07:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237417
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-16 16:05, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Tomasz Wójtowicz napisał:
    >
    >> Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
    >> jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13
    >> i tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
    >> usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda
    >> i nie wie, że jej nie słychać.
    >
    > Jak się dzwoni do kogoś na telefon stacjonarny, to zwykle trzeba chwilę
    > poczekać nim dojdzie do aparatu i odbierze. A często nie odbiera wcale.
    > Więc oprogramowanie używane przez telemarketera może inicjować w tym
    > samym czasie więcej połączeń, niż jest czynnych stanowisk. W ten sposób
    > oszczędza cipogodziny, które nie są marnowane na wysłuchiwanie sygnału
    > dzwonienia. W tym przypadku mogła wystąpić nadpodaż, czyli więcej osób
    > odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
    > stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.
    >

    Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii,
    ale w tym konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się rozłączają,
    raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: