  • Data: 2016-03-26 09:39:54
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, March 26, 2016 at 2:03:21 AM UTC+10, Przyjazny wrote:
> [...]
    Moze komus taki cud sie udal, ale jako _typowy_ przebieg taksowki jest nierealne.

    > Pisałem od początku tak:
    >
    > "No dobra, tylko niektórzy i nie wszędzie, ale to nie jest wyjątek."
    >
    > Może korepetycje z czytania?

    Opusciles kawalek, pozwol ze Ci przypomne:
    "Przypominam, że normalny przebieg roczyny w niemieckiej taksówce to
    250-300 rocznie"

    Po 10 minutach szukania samochodow z wyzszym przebiegiem widze,ze taksowkek z
    przebiegiem 300tys/rok zwyczajnie nie ma (liczac ile musialyby dziennie przejechac -
    mnie to nie dziwi). Gdyby to byl "normalny" przebieg to chyba byloby tego sporo,
    prawda?

    rynek niemiecki (glownie Mercedesy):http://tinyurl.com/zrtfy2h
    rynek australijski (zolte Fordy Falcon): http://tinyurl.com/z4bnx8d

    A wlasciwie na jakiej podstawie wymysliles, ze te 300tys/rok to "normalny przebieg"?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: