eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Data: 2010-05-03 15:18:22
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:hrmbco$dsn$1@news.onet.pl...

    >> Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
    >> tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
    >> absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką
    >> napędową.
    >
    >> Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..
    >
    > Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
    > pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
    > jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
    > śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
    > na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.

    Z dokladnym przegladem w zaufanym warsztacie moze byc klopot, szczegolnie
    jesli auto daleko od domu. Diesel to dla mnie i tak zlo konieczne z mocnej
    turbo benzyny, jezdzilem troche firmowym 1.9 130KM w A4 avant i jesli juz ma
    byc klekot, to niech przynajmniej ma te 200km i zbiera sie jakos. Tak czy
    inaczej dzieki za rady, bede polowac na cos blisko mojego mechanika.




    Pozdrawaiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: