eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie? › Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Data: 2010-05-03 13:18:27
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl...

    >>> BAU / BCZ (od końca 2003r.) w zasadzie możesz szukać.
    >>
    >> Czyli wersja 180KM z 2004 roku nie powinna rozpadac sie co dwa miesiace?
    >
    >> I jeszcze jedno pytanie - jak z chipowaniem slabszych na te 170-180KM?
    >
    > Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
    > tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
    > absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką napędową.

    > Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..

    Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
    pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
    jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
    śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
    na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: