-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil" <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Mon, 3 May 2010 14:18:22 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 40
Message-ID: <hrmiev$99v$1@inews.gazeta.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hra2cp$5pl$1@news.onet.pl>
<hrc0es$emo$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<hre91h$9a2$1@inews.gazeta.pl> <hre95g$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<hrjrdv$re4$1@news.onet.pl> <hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl>
<hrmbco$dsn$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272892703 9535 194.80.173.254 (3 May 2010 13:18:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 13:18:23 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <hrmbco$dsn$1@news.onet.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: radnor
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277111
[ ukryj nagłówki ]"Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
news:hrmbco$dsn$1@news.onet.pl...
>> Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
>> tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
>> absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką
>> napędową.
>
>> Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..
>
> Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
> pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
> jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
> śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
> na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.
Z dokladnym przegladem w zaufanym warsztacie moze byc klopot, szczegolnie
jesli auto daleko od domu. Diesel to dla mnie i tak zlo konieczne z mocnej
turbo benzyny, jezdzilem troche firmowym 1.9 130KM w A4 avant i jesli juz ma
byc klekot, to niech przynajmniej ma te 200km i zbiera sie jakos. Tak czy
inaczej dzieki za rady, bede polowac na cos blisko mojego mechanika.
Pozdrawaiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.10 09:53 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=