eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0 HDI świece żaroweRe: 2.0 HDI świece żarowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0 HDI świece żarowe
    Date: Thu, 23 Dec 2010 00:19:13 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <ieu16u$pf$7@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ieqchh$nvp$1@inews.gazeta.pl> <ietuhb$78m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293060126 815 89.78.83.170 (22 Dec 2010 23:22:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 23:22:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ietuhb$78m$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336921
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-22 23:36, nexus6 pisze:

    > na razie testy zawieszone, temperatura wzrosła. Wczoraj jeszcze było -7
    > i pierwszy raz przytrzymałem świece dłużej niż do zgaśnięcia kontrolki i
    > zaskoczył od razu. Widać po desce rozdzielczej: jak świece kończą grzać
    > (chwilę po stanięciu pompki paliwa) to wzrasta jasność podświetlenia
    > (koniec pracy świec).

    Ale świece mogą nadal grzać.

    > Może za krótko grzałem, poczekam na mróz.

    Ja ostatnio spróbowałem odpalić bez grzania świec, od razu przekręciłem
    silnik i troszkę ciężej mu było ale odpalił po 2 sekundach bez problemu
    przy -8 stopniach. Więc z tymi świeczkami to też tak się nie napalaj,
    powinieneś mieć dobry akumulator, to jest podstawa.

    > Silnik od razu po zaskoczeniu
    > pracuje równiutko, więc chyba świece grzeją wszystkie.

    Jedna świeca jak będzie grzała, to też silnik musi równiutko pracować.

    > Obroty wału korbowego na ostrym mrozie przy rozruchu są nienadzwyczajne.
    > To dla mnie interesujący trop, dziękuję autorowi sugestii o zbyt
    > niskich. Olej syntetyk, ma 5000 przebiegu. Podjadę na test akumulatora.
    > N mrozie -12 i mniej pod koniec trzeciego kręcenia lub na czwartym
    > napięcie spada do 9 woltów (mam elektroniczny woltomierz, który o tym
    > ostrzega). Aku chyba jednak jest sprawny (nie jest stary, ładowanie OK).
    > Możliwe że rozrusznik coś nie tego? Czy w HDI są trwałe czy nie?
    >

    Akumulator masz padnięty, moim zdaniem.

    Rozrusznik, jak każdy inny, ma za zadanie kręcić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: