-
Data: 2010-12-23 08:02:41
Temat: Re: 2.0 HDI świece żarowe
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Thu, 23 Dec 2010 00:11:22 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
>> Zwrócić też uwagę, czy czasami jakaś nie świeci słabiej. Albo omomierzem
>> (do masy), czy oporności mają te same. Świeca może się kończyć, ale
>> komputer
>> jeszcze tego jeszcze nie rejestruje.
>>
> CO zrobić jak każda świeczka wskaże inną wartość oporności?
Zapytać dalej na grupie. Albo jechać do mechanika.
> Jaka powinna być oporność?
Mniej-więcej taka sama. Kończenie się świecy można zaobserwować po teście
"na żarówkę", tam się spore różnice robią.
> Jak ma się oporność do nagaru na świecy?
Nijak. Ale przegwizdanie omomierzem świec to 3 minuty roboty i nie wymaga
demontażu niczego istotnego.
[...]
>> No i jeszcze zminy olej silnikowy potrafi daje dość duże opory
>> rozrusznikowi
>
> Rozrusznik kręci się w oleju?
Nie wiem jak u Ciebie, u mnie kręci silnikiem.
>> - to poznasz "na słuch", że niezbyt żwawo kręci silnikiem. W takim
>> wypadku
>> doładować akumulator.
>>
> W takim przypadku ZMIENIĆ OLEJ !!!
Dyskusyjne. Jestem raczej zwolennikiem praktyki używania klasy lepkości
oleju przewidzianej przez producenta. Producent zaś zwykle przewiduje, że
rozrusznik musi w różnych warunkach tym silnikiem kręcić. Jeżeli na
doładowanym akumulatorze odpali normalnie, problem jest w okolicach
ładowania (bo nie daje rady najwyraźniej go doładować). Jeśli nie da rady,
to można szukać dalej.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 08:13 Agent
- 23.12.10 08:15 Agent
- 23.12.10 08:32 ToMasz
- 23.12.10 08:55 Mariusz Chwalba
- 23.12.10 09:27 Tomasz Gorbaczuk
- 23.12.10 11:39 J.F.
- 23.12.10 11:54 Mariusz Chwalba
- 23.12.10 12:50 Waldek Godel
- 23.12.10 14:36 Agent
- 23.12.10 16:17 Tomasz Gorbaczuk
- 23.12.10 18:22 ToMasz
- 23.12.10 18:38 ToMasz
- 24.12.10 11:51 Filip KK
- 04.01.11 15:56 nexus6
- 04.01.11 16:00 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe