  • 31. Data: 2013-03-21 00:29:33
    Temat: Re: 1wire - nie po skretce?!
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > W dniu 2013-03-20 23:10, John Kołalsky pisze:
    [..]
    > A crc transmisji sprawdzasz, czy (jak w większości implementacji)
    > ignorujesz?

    I tu piesio może być pogrzebany.
    Na linuxie serwer dziennie wysyła mi po średnio 3 maile z raportami o
    błędach CRC, ponowny odczyt jest ok.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 32. Data: 2013-03-21 09:14:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Mar 2013 23:29:33 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Na linuxie serwer dziennie wysyła mi po średnio 3 maile z raportami
    > błędach CRC, ponowny odczyt jest ok.

    sprawdzanie crc w 1wire to absolutna koniecznosc ale ja sobie nie
    zajmuje glowy (i zasobow) wysłaniem informacji o kazdym błędzie CRC,
    skoro on zawsze może wystąpić. Informacja o błędzie wysyłam wtedy gdy
    blad jest powtarzany pod rząd określoną ilość razy (sam sobie uznaje
    w zależności od warunków pracy ile razy dopuszczam na blad
    powtarzalny).

    --
    Marek

  • 33. Data: 2013-03-21 20:58:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

    > A crc transmisji sprawdzasz, czy (jak w większości implementacji)
    > ignorujesz?

    Pewnie sprawdzam bo by tego było więcej. Nie przejmowałbym się, błędy
    zdarzają się tylko akurat jak gadałem. Natomiast tamta trwała odchyłka 10
    stopni ...

  • 34. Data: 2013-03-21 20:58:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl>

    > [..]
    >
    > I tu piesio może być pogrzebany.
    > Na linuxie serwer dziennie wysyła mi po średnio 3 maile z raportami o
    > błędach CRC, ponowny odczyt jest ok.

    3 razy dziennie to nie błąd