  • Data: 2010-11-11 16:39:13
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-09 20:51:15 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > A to ja napisałem? Gdzie?

    A ja napisałem gdzieś, że to ty? Gdzie?
    (hint: odpisuję w tym momencie, w którym chcę się włączyć do rozmowy - zawsze)

    > No cóż, jak widać oprócz dobrej fury trzeba jeszcze mieć właściwy moduł
    > kierujący.

    Pewnie tak.
    Ale mi nie zabrali prawa jazdy i nie kierowali na egamina.
    ;-)))

    > A co powiesz na średnią 89km/h na trasie składającej się z:
    > 1. 180km po drodze krajowej
    > 2. 50km po autostradzie
    > 3. 12km po drodze powiaowej
    > 4. 12km przez miasto.

    Nic na serio, bo nie znam drogi.
    Mogę tylko dywagować.

    > Niedasię?

    Kiedyś jechałem ~160 km autostradą, a potem podobny dystans drogą krajową.
    Z taką samą prędkością podróżną.
    Tyle, że była to 3 rano, a droga krajowa miała szeeeeeerokie pobocza.
    Więc da się.
    :-)

    --
    Bydlę