    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 14/2.8 - oficjalne info
    Date: Mon, 21 Sep 2009 15:30:26 +0200
    <4ab370d1$1@news.home.net.pl> <h8vrve$fdf$1@news.interia.pl>
    <4ab37948$1@news.home.net.pl> <h923rb$jh2$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h...@t...hamstera.pl> <h9721v$qrr$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <h97389$r34$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@a...googlegroups.com>
    <h973p3$r5a$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...googlegroups.com>
    <h975am$rhg$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...googlegroups.com>
    <h976rd$rpj$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@k...googlegroups.com>
    <h97a3a$sgg$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@l...googlegroups.com>

    XX YY napisał(a):

    > obawiam sie ze powinens poznac pojecia podstwowe.
    > wyszedles z falszywego zalozenia ze jesli sie pognie linie z UW
    > obiektywu to odwzorowanie bedzie naturalne.
    > NIe , nie bedzie.

    Słuchaj, wciąłeś się w pytanie które nie było skierowane do Ciebie, a
    którego nie zrozumiałeś. Pytanie było skierowane do wtajemniczonych, a
    Ty najwyraźniej tego nie robiłeś w sposób, o który mi chodzi.
    Spróbowałem Ci wytłumaczyć najprościej jak się da, że chodzi mi o
    przekształcenie cylindryczne dostępne w Huginie. Jeśli się nim nie
    bawiłeś, to nie wiesz o co pytam. I ja nie oczekuję od Ciebie odpowiedzi.
    Kapewu?

    Bez obrazy, naprawdę mi nie pomożesz w tym wątku.
    Choćbyś wypisał tutaj wszystko co wiesz o panoramach.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek