  • Data: 2009-09-22 13:16:05
    Temat: Re: 14/2.8 - oficjalne info
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Tyrala napisał(a):
    > On Mon, 21 Sep 2009 16:45:13 +0200, John Smith wrote:
    > [ciach nauki ;))]
    >
    > Ja naprawde troche fot reklalinearnym UWA juz zrobilem, fisheyem tez,
    > pare otworkow w puszce po kawie tez sie w zyciu zdazylo ;)

    Sorki jeśli czasami zbyt łopatologicznie tłumaczyłem. Chciałem żeby
    wypowiedź była zrozumiała dla wszystkich ewentualnych czytających, żeby
    uniknąć nieporozumień. :-)

    > Wiesz czego mi brakowalo? Ze hugin przy UWA->cylinder rozciaga w pionie srodek :)

    Albo inaczej mówiąc ściąga brzegi. :-)

    > Ale wdzieczny jestem za te dyskusje, bo sa kadry, gdzie faktycznie tak
    > skorygowany UWA wyglada w miare normalnie (ale sa i takie, ktorym to
    > srednio pomaga).
    > Sadze, ze dlatego, ze tak zrobiona fota (z medium cylindrycznym) ma duzy
    > kat widzenia w poziomie, a sporo mniejszy w pionie

    Po przycięciu do prostokąta owszem, ale nie trzeba tego robić. :-)

    > -- wyciety przez
    > srodek poziomy pasek z UWA tez juz nie ma takich wscieklych deformacji
    > po rogach...

    Ale nadal rozciąga po bokach, dopiero transformacja do cylindra
    "przywraca proporcje".

    :-)

    --
    Mirek