    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: 12 Rajd Gdańsk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 3 Jun 2016 22:09:52 +0200

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 11:10:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > w Walimiu tez poloska sie urwala, czy zle pamietam ?

    Tak było
    Tzn. na Świdnickim rozsypał się przegub wewnętrzny.
    Teraz z drugiej strony po prostu pękł patyk półosi.

    A niestety grupa-N czyli półosie muszą być oryginalne.
    Takie elementy to żeby było na pewno bezawaryjne to to trzeba by co
    kilkaset kilometrów wymieniać na nowe.
    Nowa półoś to jakieś 3000zł więc jak na moje możliwości odpada.
    A te używane co można kupić to też już coraz starsze, a sam model ogólnie
    ma problem ze słabymi półosiami i przegubami.

    Chociaż teraz jakaś kumulacja, bo ta półoś ze Świdnickiego to była kupiona
    jeszcze z autem, a ta teraz co padła to też parę sezonów przejeździła bez
    problemu.

    > Masz tam jakis LSD, czy polos jakos prowizorycznie zblokowano ?
    > Bo ze zwyklym dyfrem to bym rzekl, ze w ogole nie pojedziesz ...

    Płytkowe LSD.
    Też swoje dostało, bo cały OS cisnąłem na tym myśląc że to tylko kapeć.
    W efekcie straciło zupełnie wstępne napięcie, więc mnie jeszcze czeka
    rozbieranie skrzyni i jakiś serwis dyfra.

    > I wszyscy urwali po polsce ?

    Jeden skrzynia, drugi łożysko.
    Ogólnie pierwszy dzień ukończyło coś około 30 zawodników na 48 :)

    Dziękuję :)