  • 141. Data: 2010-01-17 12:51:45
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Tylko uważaj, żeby Ci jakiś skrzydlaty plastik krwi nie
    > napsuł... ;>

    > Mnie by wystarczył IIIgen z LS2+Tremec t56, tylko z zawieszeniem
    > trzeba by coś zrobić.
    >
    > r.

    mi też :-)
    A co powiesz na 2gena?
    http://www.yearone.com/yodnn/Home/tabid/54/Default.a
    spx

    pozdrawiam
    mario

  • 142. Data: 2010-01-17 12:57:22
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > A ja nie wiem. Są jacyś? :)

    Skoro dla większości piszących tutaj, najważniejszy jest współczynnik
    "ile koni z litra" i oczywiście skrzynia manualna, co by wykorzystać w
    101% możliwości silnika, aha.. no i bym zapomniał - zawieszenie
    umożliwiające zapieprzanie po zakrętach na granicy przyczepności..
    No to powiedz, to wszystko do codziennej jazdy?

    Mnie na przykład nie podnieca wszystko powyższe, nie mam żyłki rajdowca,
    pucharu sejczento ;-)
    Choć jak pokazała ostatnio pogoda, jakoś sobie radzę na lodzie :-)
    to wolę mieć mocne auto, V8 z automatem. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 143. Data: 2010-01-17 13:04:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 Jan 2010 12:51:45 +0100, Mario <c...@s...onet.pl>
    wrote:

    > mi też :-)
    > A co powiesz na 2gena?
    > http://www.yearone.com/yodnn/Home/tabid/54/Default.a
    spx

    Że jest wiele innych, fajniejszych pojazdów klasycznych.
    Natomiast 3rdgen z LS-em, szóstką i sensownym zawiasem jawi się
    jako stosunkowo tanie 400KM do zabawy. Inna sprawa, że z
    robocizną najprawdopodobniej nadal na tyle drogie, by na luzie
    sobie sprawić niebrzydkie E36 M3.

    r.
    _____________

  • 144. Data: 2010-01-17 13:05:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 Jan 2010 11:38:08 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-)

    Magia różnoodległościowego kolektora.

    r.
    _____________

  • 145. Data: 2010-01-17 13:59:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mario pisze:

> [...]
    > umożliwiające zapieprzanie po zakrętach na granicy przyczepności..
    > No to powiedz, to wszystko do codziennej jazdy?

    Zależy jeszcze jak samochód jest przygotowany.
    Można robić jakiś kompromisowy setup którym da się fajnie jeździć też po
    ulicach nawet dalsze trasy.
    Ale jak pójdzie się już na całość i zrobi typową rajdówkę, to wygodnie
    da się jechać pod warunkiem że to auto jedzie na lawecie :)

> [...]
    > Choć jak pokazała ostatnio pogoda, jakoś sobie radzę na lodzie :-)
    > to wolę mieć mocne auto, V8 z automatem. :-)

    Jest jeszcze kwestia, że taki Civic który przyspiesza w 6.6s do setki,
    zużywa 9l/100km, jest wzorem tego jak samochód powinien się prowadzić i
    ma 200KM z wolnossącego silnika 2.0 kosztuje już niecałe 100tys zł.

    A ile kosztuje V8 z automatem o takich osiągach i jakie ma zużycie paliwa?

  • 146. Data: 2010-01-17 15:38:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Magia różnoodległościowego kolektora.

    Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również?
    Pytam, bo słyszałem 2.0, bodaj 125KM, już z obecnego wieku. I ni cholery
    nie chodziło to jak rzędowa 4-ka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 147. Data: 2010-01-17 15:40:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:

    > A cos sie stalo ?

    Auto wyemigrowało z Wrocka do Warsiawki. Rafał popyla bicyklem (nawet w
    tych śniegach!), albo służbówką.

  • 148. Data: 2010-01-17 16:05:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 Jan 2010 15:38:28 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <mójnick@box43.pl> wrote:

    > Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również?
    > Pytam, bo słyszałem 2.0, bodaj 125KM, już z obecnego wieku. I ni cholery
    > nie chodziło to jak rzędowa 4-ka.

    N/A nie bulgoczą tak bardzo, jak turbo, aczkolwiek ludzie
    kombinują z wydechami, bodajże od Legacy, żeby gadały. Natomiast
    STI z równoodległościowym praktycznie nie bulgocze.

    r.
    _____________

  • 149. Data: 2010-01-17 20:27:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:05:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > N/A nie bulgoczą tak bardzo, jak turbo, aczkolwiek ludzie
    > kombinują z wydechami, bodajże od Legacy, żeby gadały. Natomiast
    > STI z równoodległościowym praktycznie nie bulgocze.

    Tak BTW to dzisiaj przy okazji powrotu mojego ze Śląska do domu (przez
    A4) mijałem/wyprzedzałem kilkukrotnie nową Imprezę w wersji STI(którego
    kierownik to typowy 'chciałbym ale daję radę tylko na prostych' - ja
    miałem włączony tempomat, a 'przeciwnik' jechał w kratkę więc się
    mijaliśmy). Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to
    auto pod względem designu zewnętrznego jest nieporozumieniem. Dawno nie
    widziałem tak nijakiego wizualnie samochodu - być może właściwości
    trakcyjne rekompensują ten aspekt, jednak decydenci z Subaru IMO lekko
    przesadzili.
    Wiemy jak to cudo się sprzedaje na świecie? In plus, czy in minus w
    stosunku do poprzedniej specyfikacji?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 150. Data: 2010-01-17 20:32:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:40:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Auto wyemigrowało z Wrocka do Warsiawki. Rafał popyla bicyklem (nawet w
    > tych śniegach!), albo służbówką.

    Tam płacą więcej za złomowanie, czy jak? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.