    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Sun, 17 Jan 2010 20:27:08 +0100
    <hiplrn$qo9$1@inews.gazeta.pl> <s77v77d8y5e6$.dlg@lepper.institute.com>
    <4b50a25c$1@news.home.net.pl> <yri237jeg47h$.dlg@lepper.institute.com>
    <4b50a653$1@news.home.net.pl> <1...@l...institute.com>
    <4b50a865$1@news.home.net.pl> <1...@l...institute.com>
    <4b50adba$1@news.home.net.pl> <hit2q0$j7g$2@news.onet.pl>
    <hit3c2$6mk$1@news.dialog.net.pl> <hit3mb$lrf$1@news.onet.pl>
    <3...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org> <hiv7kh$94u$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:05:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > N/A nie bulgoczą tak bardzo, jak turbo, aczkolwiek ludzie
    > kombinują z wydechami, bodajże od Legacy, żeby gadały. Natomiast
    > STI z równoodległościowym praktycznie nie bulgocze.

    Tak BTW to dzisiaj przy okazji powrotu mojego ze Śląska do domu (przez
    A4) mijałem/wyprzedzałem kilkukrotnie nową Imprezę w wersji STI(którego
    kierownik to typowy 'chciałbym ale daję radę tylko na prostych' - ja
    miałem włączony tempomat, a 'przeciwnik' jechał w kratkę więc się
    mijaliśmy). Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to
    auto pod względem designu zewnętrznego jest nieporozumieniem. Dawno nie
    widziałem tak nijakiego wizualnie samochodu - być może właściwości
    trakcyjne rekompensują ten aspekt, jednak decydenci z Subaru IMO lekko
    przesadzili.
    Wiemy jak to cudo się sprzedaje na świecie? In plus, czy in minus w
    stosunku do poprzedniej specyfikacji?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.