  • 131. Data: 2010-01-17 00:51:17
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie
    > wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da.

    LOL.
    Tak się sklada że akurat R6 jest idealnie wyważonym układem :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 132. Data: 2010-01-17 01:22:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie
    > wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da.

    I się mylisz. R6, B6, V8 - są wyważalne idealnie. Pochodne także.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 133. Data: 2010-01-17 11:03:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 01:22:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >I się mylisz. R6, B6, V8 - są wyważalne idealnie. Pochodne także.

    Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4.
    cywilny 1.6 to na pewno tylko R4.

    A co do idealnosci - popros SP o zademonstrowanie R6 na wolnych
    obrotach :-)
    2.5tds trzesie strasznie.

    J.

  • 134. Data: 2010-01-17 11:38:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:23:26 +0100, Mario wrote:
    >fakt, nie dopowiedziałem że mam na myśli "rzedówki". :-)

    A swoja droga o co tu chodzi ?
    Wszak cylindry odpalane tak samo czesto..

    Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-)

    J.

  • 135. Data: 2010-01-17 11:42:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:19:11 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >A podobno R5 jest ideałem wyważenia wśród rzędówek. :P

    Ja sie myle i powienienem napisac R4, ale ty chyba R6 ?

    >A co z V10 i V12?

    Co do R5 i V10 to sam jestem ciekaw - imo idealnie nie bedzie.

    V12 to dwie R6, wiec ideal jest.

    J.

  • 136. Data: 2010-01-17 11:50:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:

    > A swoja droga o co tu chodzi ?
    > Wszak cylindry odpalane tak samo czesto..

    Ale ich układ jakby trochę inny. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 137. Data: 2010-01-17 11:51:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:

    > Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4.
    > cywilny 1.6 to na pewno tylko R4.
    >
    > A co do idealnosci - popros SP o zademonstrowanie R6 na wolnych
    > obrotach :-)

    Jakby to powiedzieć - mission impossible.

  • 138. Data: 2010-01-17 12:00:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > cywilny 1.6 to na pewno tylko R4.
    >
    > A co do idealnosci - popros SP o zademonstrowanie R6 na wolnych

    Drzy, ale nie trzesie sie, chyba ze cos mu dolega.

    --
    Karolek

  • 139. Data: 2010-01-17 12:27:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 11:51:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Jakby to powiedzieć - mission impossible.

    A cos sie stalo ?

    J.

  • 140. Data: 2010-01-17 12:46:02
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > A ten duży silnik to wszelkiego rodzaju HDi ? Czy raczej benzynowe V8 ;-) ?
    > Bo jak pierwsze to jest mi obojętne, a jak drugie to tak - lubie bulgot
    > big/small blocka.

    to drugie :-D
    Co ja tam wiem o hdi? To jakaś chyba firma ubezpieczeniowa ;-)

    pozdrawiam
    mario