-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 100KM z 1L
Date: Fri, 15 Jan 2010 22:39:00 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 36
Message-ID: <hiqnuk$1fb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <f...@q...googlegroups.com>
<hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
<4...@2...googlegroups.com>
<hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipdpi$of3$1@inews.gazeta.pl>
<hipf3m$p8l$1@node1.news.atman.pl> <hiplrn$qo9$1@inews.gazeta.pl>
<s77v77d8y5e6$.dlg@lepper.institute.com>
<hiq9cl$fvk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com>
<hiqb5t$jb5$4@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com> <4b50b138$1@news.home.net.pl>
<1...@l...institute.com>
<yr6mb3ydz9mg$.c354i4gu5n8l.dlg@40tude.net>
<4q0bexbjtrek$.dlg@lepper.institute.com>
<hiqges$215$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: age166.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1263592212 1515 83.25.160.166 (15 Jan 2010
21:50:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 21:50:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247465
[ ukryj nagłówki ]Waldek Godel pisze:
> Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>>> jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów.
>> Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;)
>
> Prawda.
> Ale faktem obiektywnym jest, że silniki na niskich obrotach są ciche, a na
> wysokich głośne.
Tylko w dieslu wysokie obroty to 2500rpm, a w silniku benzynowym wysokie
to dopiero jakieś 4500.
Silnik diesla jest po prostu głośniejszy przy tym samym obciążeniu niż
silnik benzynowy.
> Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie
> da się zrobić z taką szlifierką. Nie darmo samochody wysokich klas, nawet w
> wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże niskoobrotowe silniki.
Silnik który osiąga obroty powyżej 2000rpm spokojnie można nazwać
wysokoobrotowym.
> Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston
> Martin, czy Ferrari 612 mają silniki, których daje się w normalnej jeździe
> używać *względnie* cicho.
???
Ferrari 612 - redline=7600 Pmax=7250
Aston Vantage V8 - redline=7300 Pmax=7000
Generalnie Ferrari znane jest z wysilonych silników atmosferycznych, a
tego nie zrobisz inaczej niż wysokimi obrotami.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.10 22:44 J.F.
- 15.01.10 22:49 raddek
- 15.01.10 22:51 Tomasz Pyra
- 15.01.10 23:19 Marcin Stankiewicz
- 15.01.10 23:47 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.10 23:53 Robert Rędziak
- 15.01.10 23:54 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.10 23:55 to
- 15.01.10 23:55 to
- 16.01.10 00:40 Brzezi
- 16.01.10 02:56 to
- 16.01.10 02:59 to
- 16.01.10 09:09 Karolek
- 16.01.10 11:36 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.01.10 12:02 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa