eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Fri, 15 Jan 2010 22:39:00 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hiqnuk$1fb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipdpi$of3$1@inews.gazeta.pl>
    <hipf3m$p8l$1@node1.news.atman.pl> <hiplrn$qo9$1@inews.gazeta.pl>
    <s77v77d8y5e6$.dlg@lepper.institute.com>
    <hiq9cl$fvk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <hiqb5t$jb5$4@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com> <4b50b138$1@news.home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <yr6mb3ydz9mg$.c354i4gu5n8l.dlg@40tude.net>
    <4q0bexbjtrek$.dlg@lepper.institute.com>
    <hiqges$215$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: age166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1263592212 1515 83.25.160.166 (15 Jan 2010
    21:50:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 21:50:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247465
    [ ukryj nagłówki ]

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >>> jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów.
    >> Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;)
    >
    > Prawda.
    > Ale faktem obiektywnym jest, że silniki na niskich obrotach są ciche, a na
    > wysokich głośne.

    Tylko w dieslu wysokie obroty to 2500rpm, a w silniku benzynowym wysokie
    to dopiero jakieś 4500.
    Silnik diesla jest po prostu głośniejszy przy tym samym obciążeniu niż
    silnik benzynowy.



    > Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie
    > da się zrobić z taką szlifierką. Nie darmo samochody wysokich klas, nawet w
    > wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże niskoobrotowe silniki.

    Silnik który osiąga obroty powyżej 2000rpm spokojnie można nazwać
    wysokoobrotowym.

    > Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston
    > Martin, czy Ferrari 612 mają silniki, których daje się w normalnej jeździe
    > używać *względnie* cicho.

    ???

    Ferrari 612 - redline=7600 Pmax=7250
    Aston Vantage V8 - redline=7300 Pmax=7000

    Generalnie Ferrari znane jest z wysilonych silników atmosferycznych, a
    tego nie zrobisz inaczej niż wysokimi obrotami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: