eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Fri, 15 Jan 2010 18:47:06 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <hiqabr$n9o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiphhf$kbf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: age166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1263578299 23864 83.25.160.166 (15 Jan 2010
    17:58:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 17:58:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hiphhf$kbf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247393
    [ ukryj nagłówki ]

    KJ Siła Słów pisze:
    > Mario pisze:
    >
    >>> Moc duza, moment tragicznie maly.
    >>
    >> właśnie :-)
    >> Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc
    >> koni z litra"?
    >
    > Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie
    > auto (czy inny pojazd).
    > A w nim duzo mocy.
    > ;-)
    >
    > To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow.
    >
    > Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    > moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    > przypinania latki onanistow innym.

    Oj nie nie...
    W Hondach masz zmienne fazy rozrządu (i chyba też zmienną długość
    dolotu) i dzięki temu można zrobić silnik który będzie miał w dolnym
    zakresie obrotów cechy takie jak w zwykłych silnikach (niskie wałki i
    długi dolot), natomiast przy dociśnięciu gazu przełączy się w tryb
    wysokoobrotowy (ostre wałki i krótki dolot) i rozkręci spokojnie do
    8000rpm nadal zachowując optymalne warunki napełniania cylindrów.

    W efekcie końcowym można mieć silnik o naprawdę doskonałej
    charakterystyce, przy tym ekonomiczny, cichy przy niskich obrotach itp.
    Wadą jest skomplikowana budowa i diagnostyka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: