  • Data: 2009-11-26 12:03:44
    Temat: Re: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Nov., 20:05, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "greenman" ZRVOm.36323$2...@n...ams2

    > Są tam ostrzenia fazowe i kontrastowe -- jak widać brak różnicy
    > pomiędzy tymi metodami.

    wniosek jest bledny

    wyciagasz go na podstawie zdjec nieostrych - wszystko jedno z jakiego
    powodu.
    precyzja ostrzenia w metodzie na det kontrastu jest lepsza od na
    detekcje fazy- roznica jest duzo , jesli masz niewyjustowany obiektyw
    to moze byc nawet kolosalna. w niektorych obiektywach niezaleznie od
    justacji roznica jest kolosalna.

    > Pomijając ewidentny mój błąd, kontrast nie daje lepszych efektów niż faza.
    > Testów było więcej, ale nie wybrałem tendencyjnie tego, co pasuje dla mnie.

    mylisz sie .

    rozdzielczosc zdjec robionych na det fazy b czesto potrafi osiagnac
    nawet tylko 30 % mozliwej rozdzielczosci przy prawidlowym ostrzeniu
    ( caly czas odnosze to do C , w innych markach generalnie trend jest
    podobny , choc zawsze zdazaja sie wyjatki in plus i in minus)

    > Problemem nie jest fazowy AF, ale jakość obiektywu -- i optyczna, i mechaniczna.

    ze wzgledu na mniejsza gestosc powierzchniowa upakowania matrycy
    wymagania w stosunku do rozdzielczosci obiektywow dla FF sa mniejsze
    niz dla aps -c , Stad ten obiektyw aczkolwiek marny moze nie dac az
    tak razaco slabych wynikow. Z c5dmk2 spodziewam sie wyniku nieco
    lepszego.

    > Mydło, ale nie do 5dmk2 a do  C 450 D.
    > Od samego początku (świata? nie, od kiedy mam te szkła)
    > twierdzę, że Canony z dolej półki to kiepska inwestycja -- strata pieniędzy.

    tak bylo

    > Jak jest z eLkami? Myślę, że jeszcze gorzej, zważywszy na współczynnik jakość/cena.
    :)

    moge potwierdzic w jednym przypadku .
    cena wysoka , jakosc optyczna marna , obudowa pancerna super.
    placisz za to zeby dostac nieostre zdjecia robione ciezkimk
    niezniszczalnym obiektywem ( w aps-c dodam )

    > Natomiast C 450 D to dobra puszka.
    do przechowywani sledzi solonych.

    I soft Canona (do obróbki fotek) jest dobry.

    najlepszy dla rawow C.