  • 61. Data: 2014-12-14 22:58:53
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Trzezwy czy narabany - na razie jeszcze ma obowiazek poczekac na
    > chodniku widzac jadacy pojazd w bezposredniej bliskosci.

    a jak nie był w bezpośredniej bliskości?
    A jak był już na pasach?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-12-14 23:00:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zapomniałem że lubisz teorie spiskowe

    To gdzie to nagranie ? A, bedzie za rok jak im wykradna :)

    > a władza jest be! ;-P

    Jak kazda, bez wyjatku :)

  • 63. Data: 2014-12-14 23:03:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Czytałem, ale nie widziałem, a w czytane średnio wierzę. ;-)

    Gadania zawsze jest duzo. Niech lepiej kupia sobie opony, bo cale lato
    jezdzili na zimowkach :)

  • 64. Data: 2014-12-14 23:17:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 22:49:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Trzezwy czy narabany - na razie jeszcze ma obowiazek poczekac na
    > chodniku widzac jadacy pojazd w bezposredniej bliskosci.
    >
    > J.

    Przy 150 taka bezpośrednia bliskość strasznie się skraca. Każdy użytkownik drogi
    pomimo zasady ograniczonego zaufania ma prawo przypuszczać że inni użytkownicy mają
    jakieś pojęcie o ruchu drogowym. 1,4 to nawalony ale nie nieprzytomny. z oceną
    odległości jak się coś zbliża dużo szybciej niż normalnie trzeźwy też będzie miał
    problem.

  • 65. Data: 2014-12-14 23:34:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Srednia predkosc takiego pojazdu w miescie na pewno nie jest wieksza bo na
    kazdych swiatlach, skrzyzowaniu musi hamowac, albo rozganiac inne pojazdy.
    O 1 nocy jak wiadomo jest znacznie luzniej, wlasciwie pusto, ale to nie
    znaczy, ze nie trzeba w takich miejscach dalej uwazac tylko zapier... jak
    "frog".

    > 40 to za szybko.
    > Przeciez zgodnie z nowa moda trzeba sie zatrzymac widzac pieszego na
    > chodniku przy przejsciu.

    Wlasnie wystarczylo, zeby policja zastosowala sie do tych nowych przepisow i
    czlowiek by zyl. Policjanci nie mieli problemow i auto cale. Wlasciwie gdyby
    byli przewidujacy mogliby tylko zwolnic widzac goscia w poblizu przejscia.
    Teraz widac jak potrzebne sa nowe przepisy skoro sama policja rozjezdza
    pieszych na przejsciu.

  • 66. Data: 2014-12-14 23:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 14:17:21 -0800 (PST), k...@g...com

> [...]
    > użytkownik drogi pomimo zasady ograniczonego zaufania ma prawo
    > przypuszczać że inni użytkownicy mają jakieś pojęcie o ruchu

    Myslisz ze oni tam 150 jechali ?
    Czy 80-100, co jest predkoscia na warszawskich ulicach i przejsciach
    spotykana czesto ?:-)

    > 1,4 to nawalony ale nie nieprzytomny. z oceną odległości
    > jak się coś zbliża dużo szybciej niż normalnie trzeźwy też będzie
    > miał problem.

    Na tyle nieprzytomny, ze radiowozu na kogutach nie zauwazyl. Ale moze
    gluchy, albo oni bez syren jechali ... ale to jeszcze slepy powinien
    byc ..

    J.

  • 67. Data: 2014-12-14 23:47:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W świetle tak rozumianych przepisów jakby chciał je rozumieć
    > Roman i inni krytykujący Policję to nie "ma możliwość" tylko
    > obowiązek... Zwolnić, może zatrzymać się, porozglądać czy ktoś
    > nie jedzie i dopiero przejechać :-)

    Wystarczy zwolnic i upewnic sie, tak jak robia to codzienie pojazdy
    uprzywilejowane w godzinach szczytu w miescie.

    >Idiotyzm do kwadratu...

    Gdyby to byl idiotyzm to dawno zabrakloby karetek, wozow strazy,
    "radiowozow" itd :)

    > Po to są właśnie światła i syreny abyś to Ty na taki samochód
    > uważał i usuwał mu się z drogi a nie odwrotnie...

    Tak, zwlaszcza gluchy i slepy. Sa dziesiatki roznych sytuacji w ktorych
    mozesz nie zauwazyc takiego pojazdu przez roztargnienie, zle samopoczucie
    itp. czlowiek to nie robot. Mysl troszke.

  • 68. Data: 2014-12-14 23:53:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Na tyle nieprzytomny, ze radiowozu na kogutach nie zauwazyl. Ale moze
    > gluchy, albo oni bez syren jechali ... ale to jeszcze slepy powinien
    > byc ..

    Na tyle przytomny, ze trafil na przejscie dla pieszych. Nawalony by byl
    gdyby sie czolgal na srodku jezdni. Moze byl gluchy a moze ze sluchawkami.
    Kazdy kierowca a przede wszystkim policjant ma to przewidziec widzac goscia,
    ktory zmierza do przejscia.

  • 69. Data: 2014-12-14 23:54:23
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 23:36:18 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Na tyle nieprzytomny, ze radiowozu na kogutach nie zauwazyl. Ale moze
    > gluchy, albo oni bez syren jechali ... ale to jeszcze slepy powinien

    Nie wiem ile jechali ale jak ktoś wysuwa tezę ze powinien zauważyć nawet jak pijany
    to mogę chyba napisać ze mógł nie brać poprawki na dużo większą prędkość. Zanim
    wszedł stanął, obejrzał się. Zobaczył że daleko. I jak mu pijany mózg przeliczył to
    był na kursie kolizyjnym. Gdyby policjant jechał wolniej to pewno by przeszedł. W
    komentarzu ktoś pytał czy on przechodził na przejściu czy spory kawałek od przejścia
    bo do miejsca gdzie upadł do przejścia sporo metrów ponoć było. To by sugerowało dużą
    prędkość radiowozu. Szkoda obydwu. Bo jeden nie żyje a drugi jeśli jest człowiekiem
    cale życie będzie żył ze świadomością że zabił innego człowieka.

  • 70. Data: 2014-12-14 23:55:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ale to ze go tak uczono nie jest tożsame z tym, że takie były przepisy...

    Dlatego nie zdal :P