  • 351. Data: 2014-12-23 11:58:22
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    news:b65213f7-66a0-4210-a4af-011025501dad@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 23:57:52 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Dalej rżniesz głupa czy naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić
    > sytuacji w której Policja dojeżdza na miejsce szybko i ratuje komuś życie?
    > ---
    > Po co sobie to wyobrażać ? Na miejscu jest z reguły masa ludzi, które mogą
    > "uratować komuś życie"
    ==================
    Kog.: Do ratowania komuś życia koguty nie wystarczają.
    Kog.: Z tym szybkim dojazdem policji i ratowaniem życia p.....sz bzdury jak rzadko
    który.
    ==========================
    Jan.: Szybki uprzywilejowany dojazd policji został przyznany przez Parlament.
    Uważasz, że Parlament nie zastanawiał się nad tym ?
    Widać uznali, że takie prawo dla policji jest potrzebne.

  • 352. Data: 2014-12-23 13:23:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    > Zrob z siebie kolejny raz debila (wybacz ale juz musze uzyc tego slowa)

    Nie, nie musisz. Użyłeś boś zwyczajny cham.

  • 353. Data: 2014-12-23 13:44:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-20 20:19, Pszemol wrote:

    > Klasyka - zapierdalacz do głośnej muzyki... Zobacz jak on przyspiesza.
    > Jedzie w transie - dlatego się nie rozglądał przy wjeździe na skrzyżowanie.

    Bo co do zasady jak masz czerwone światło, to nie rozglądasz się
    paranoicznie na boki, tylko jedziesz. A ten rzeczywiście był mało
    domyślny - jak reszta stoi, to mu się czerwone światełko powinno zapalić.

    Co nie zmienia sytuacji - ten z karetki jest winny kolizji. Zresztą
    dziwna sytuacja - jak widuję karetki na sygnale, to na czerwonym
    zwalniają do 15-25. Ten nie wygląda jakby dostał strzała z taką
    prędkością....

    Shrek.

  • 354. Data: 2014-12-23 19:51:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Co to ma do wiatraka, że mnie nic nie grozi ? Weź Ty się skup. TONA
    > ŻELASTWA jedzie 50km/h czyli waży 10x więcej i porusza się 10x szybciej
    > od pieszego.

    I to niby ma mu nadawać pierwszeństwo?
    ---
    Jakie znowu pierwszeństwo ? Twierdziłeś, że blachy chronią kierowcę to coś.
    Ja tam niczego nie widzę poza faktyczną niemożliwością zatrzymania samochodu
    w miejscu. To chyba trzeba mieć to na względzie.

  • 355. Data: 2014-12-23 20:18:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-23 19:51, re wrote:

> [...]
    > coś. Ja tam niczego nie widzę poza faktyczną niemożliwością zatrzymania
    > samochodu w miejscu. To chyba trzeba mieć to na względzie.

    A jak sobie radzą z innymi samochodami? Przed pieszym nie dają rady się
    zatrzymać, ale przed innym samochodem już tak? Weź nie ściemniaj.

    Shrek

  • 356. Data: 2014-12-23 21:19:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74knk$6vf$1@dont-email.me...

    >Może w Twoich oczach nie robi... W moich robi.

    Właśnie, pijak i złodziej.

  • 357. Data: 2014-12-23 21:23:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74ksh$7m5$1@dont-email.me...

    >tak

    pszemus, nie znasz polskich przepisów

  • 358. Data: 2014-12-23 21:50:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    A jak sobie radzą z innymi samochodami? Przed pieszym nie dają rady się
    zatrzymać, ale przed innym samochodem już tak? Weź nie ściemniaj.
    Kto mówi, że nie dają ? Mają pierwszeństwo to jadą. A pierwszeństwo mają bo
    1000kg to nie 100 a 50km/h to nie 5.

  • 359. Data: 2014-12-23 22:13:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-23 21:50, re wrote:

> [...]
    > ---
    > Kto mówi, że nie dają ? Mają pierwszeństwo to jadą. A pierwszeństwo mają

    Ty - przed innym samochodem moga się zatrzymać, a przed pieszym nie?
    Skoro mogą przed innymi, to mogą przed pieszymi. Kropka.

    Shrek.

  • 360. Data: 2014-12-23 22:46:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > bo 1000kg to nie 100 a 50km/h to nie 5.

    Ty - przed innym samochodem moga się zatrzymać, a przed pieszym nie?
    Pociągi też mogą zatrzymać się przed innym pociągiem, a przed samochodem nie
    ?

    Skoro mogą przed innymi, to mogą przed pieszymi. Kropka.
    ---
    Skoro pociągi mogą przed innymi pociągami to mogą i przed samochodami.
    Kropka...

    ... zamiast mózgu