  • Data: 2014-12-26 08:09:20
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-25 22:37, re wrote:

    > W zasadzie najskuteczniej byłoby przeszkolić
    > kierowców lawet - oni są pierwsi i bez "bomb";)
    > ---
    > Różne pomysły są na istnienie. Niektórzy np wierzą, że Ziemia jest płaska.

    A inni, że nie ma powodów na uprzywilejowanie samochodów policji...

    EOT - dochodzę do wniosku, że w tym wątku występują głownie oszołomy o
    skrajnych poglądach - albo policja powinna na bombach zapierdalać nawet
    po kebaba, albo w ogóle nie powinna mieć radiowozów na bombach, w
    zasadzie w ogóle nie musi mieć radiowozów, bo jak przyjedzie następnego
    dnia, to też nic się nie stanie.

    EOT. takiego zlotu oszołomów, to dawno nie widziałem.

    Shrek.