  • Data: 2014-12-26 11:35:51
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > ---
    > Rozumiem, nie pasuje pociąg to zaczepiasz się o tiry

    Zaraz - to ty ustawiałeś pierwszeństwo według masy i prędkości, więc
    bądź mężczyzną i nie odwracaj kota ogonem.
    ---
    Ale nie zamierzam dyskutować czy samochód cięższy o 2kg od drugiego ma
    pierwszeństwo czy nie ma a do takiej dyskusji twoje argumenty prowadzą.
    Przecież jak jest sterowanie ruchem, to jak pociągowi zaświeca się czerwone
    to zatrzymuje się, tak samochodowi na przejściu zaświeca się. Ale jak baba
    przebiegła przejście i facet który jechał o włos minął ją i którego
    widziałem naprzeciwko mnie niemal się zesrał ze strachu to ... no nie
    chciałbym być na jego miejscu ani tym bardziej na miejscu takiego co taką
    stuknął.

    ...Innymi słowy podtrzymuję - skoro poruszasz kwestię masy, to według
    twoich kryterów -

    - samochody maja pierwszeństwo nad pieszymi i rowerzystami,
    - rowerzyści nad pieszymi,
    - duze mobilki nad małymi mobilkami,
    - tramwaje nad dużymi mobilkami
    - pociągi nad resztą,
    - napdierwszeństwo mają samoloty.

    Gdzie to się nie zgadza z twoją argumentacją dotyczącą prędkości i masy
    (czyli pędu jak się domyślam)?
    ---
    Z moją się zgadza, ale Ty mówiłeś, że samochody nie powinny mieć
    pierwszeństwa nad pieszymi.